Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420910 Uitgangsecho Gehad

• Auteur

Hoi Hoi,

Ik heb vanmorgen mijn uitgangsecho gehad en JOEPIE ik mag beginnen met Puregon. Het "broeden" kan beginnen.

Nou ben ik alleen erg bezorgt om de zaadjes van mijn hubbie.
    Wij zijn de afgelopen dgn allebei erg verkouden, keelpijn  en niet lekker geweest. De Paracetamolletjes gingen er als snoepjes in. Ik begin alweer op te knappen maar hij heeft nog steeds keelpijn enzo en voelt zich nog steeds niet goed. We hebben goed in de gaten gehouden of hij koorts zou krijgen want oh oh oh dan blijft er van zijn spulletje niet veel over. Normaal heeft hij al niet zo veel goeds, dus hij heeft niet zoveel reserves.
    Hij heeft gelukkig geen koorts gehad.

Weet iemand of dit dan toch invloed heeft op de kwaliteit? Ik hoop het niet. We zijn nooit ziek en kan je nu net zien, nu we aan onze 1ste IVF gaan beginnen worden we het wel. Volgens mij werkt iemand ons tegen.

Kruimel

#3196818 Quote

ooohhh Kruimel,
    Aan de ene kant wel goed nieuws hoor!!! Fijn zeg!!! Ik dacht dat alleen koorts invloed had op de kwaliteit…… Veel beterschap en sterkte hoor en ik duim dat alles toch nog op zijn pootjes terecht komt!!! xxx

#3196821 Quote

hi
    spannend dat je mag beginnen…….
    ik heb begrepen dat het hebben van koorts wel degelijk invloed heeft op het kwaliteit van het zaad……maar mag je vandaag al  beginnen met puregon en wanneer is de eerste follikelmeting??? Ik duim voor jullie dat tegen die tijd je man zich beter voelt….
    dus beterschap en heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes!!!!!!!!!!!!!!!!

gr
    FF

#3196824 Quote

SPANNEND hoor ik ga voor je hopen en duimen!!!! ik gun het je!

kus kus

#3196826 Quote

Hoi Kruimel, wat goed zeg! Wij zitten in hetzelfde schuitje, mijn man is ook behoorlijk aan het griepen en ik heb gezegd dat hij goed voor zijn "zaakje"moet zorgen, want dit komt de kwaliteit niet echt ten goede, maar goed, meer dan ons best kunnen we niet doen.

Ik moet morgen terug voor een 2e echo en dan horen we weer meer, maar ik ben behoorlijk aan de broedt, ik voel ze gewoon groeien!

Liefs, Pleun

#3196837 Quote

Hoi kruimel,

Fijn dat je mag beginnen met je IVF.
    Hopelijk is je mannetje weer goed opgeknapt tegen de tijd dat de punctie is.

Heel veel succes!!!
    mama Peet

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196867 Quote

Hoi Kruimel!!

Spannend joh!! Nu mogen jullie ook al bijna….
    Oh wat zijn het er toch veel die nu aan zo een intens spannende periode beginnen…
    Nou ik wens je alle succes!
    En laat je mannetje en jij nou maar lekker rustig aan doen…want dan zijn jullie weer helemaal op en top bij de punctie!

Rustig aan he!! geen stress…geen drukte….gewoon ontspannen…
    Die dingen werken goed….

Liefs Linnepinnie

#3196975 Quote

Hoi,

Nou, ik heb een paar dgn geleden de IVF verpleegkundige gebeld en die zij dat het geen problemen geeft voor de kwaliteit, zolang een man geen koorts heeft.

Gelukkig heeft hij geen koorts gehad. Hij heeft wel een antbioticakuur gehad voor de oorontsteking, maar deze kan geen kwaad voor mijn "kleine vriendjes".
    Gelukkig maar, want ik maakte me echt grote zorgen. Stel je nou toch eens voor, al die wkn voor niets aan het prikken geweest.

Dus meiden: een man kan zich nog zo beroerd voelen, Paracetamolletjes slikken als snoepjes, zolang er geen koorts is, maakt het niets uit voor de zaadjes. Deze zwemmen rustig door.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct