…. weer een maandje wachten, had er wel rekening meegehouden, maar nu het definitief is baal ik wel !!
We kwamen gisterenmiddag terug van vakantie, errug lekker overigens.., maar in ieder geval..
De gyn had gezegd een afspraak te maken voor de samenlevingstest op dag 13 (vorige maand waren we net te laat), dat was dus gisteren.. Dus eigenlijk hadden mijn man en ik al besloten dat het helaas pindakaas was en dat het niet anders was dat we een maandje moesten wachten. Maar nu was gisteren mijn temperatuur nog zo laag dat mijn man zei dat ik toch maar een afspraak moest maken voor vandaag. Zo gezegd, zo gedaan…
Vanochtend duimen, maar helaas, mijn temperatuur was omhoog. Wist dus eigenlijk al wel, dat ik geovuleerd had, maar je weet nooit, dus op naar de gyn. Deze wist wel zaadcellen te vinden in het slijm, maar deze hadden reeds het loodje gelegd, blijkbaar vinden die de zuurtegraad van het slijm na de ovulatie niet fijn, dus toch inderdaad een dag te laat.
Het tweede zaadonderzoek van mijn man was gelukkig wel allemaal perfect, hij blij…
Maar in de tussentijd dus maar wachten tot de rode duivels… en dan meteen voor dag 11 een afspraak maken, ovulatie is de laatste twee maanden op dag 14 geweest, dus de gyn meet dag 11 wanneer de ovulatie waarschijnlijk zal zijn. Dan kan ik eventueel die cyclus nog een keer. Ze zegt steeds wel "als het nog nodig is", maar ja, ik weet niet of ik die hoop nog heb, alhoewel die spontane zwangerschappen op het forum wel weer hoopvol klinken…
Meiden, veel succes voor 2007, dit wordt ons jaar !!!