Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420915 1ste Ivf

• Auteur

hallo lieve meiden,

lang niets van me laten horen, maar had dan ook niets te melden.
    Ik ben vorige week woensdag(27.12)naar ziekenhuis geweest voor startecho. Bij de echo was te zien dat mijn baarmoederslijmvlies al aardig dik was, ondanks het gebruik van de Deca. Dit was volgens haar geen probleem, dus……we zijn nu sinds een week officieel aan de Puregon gegaan.
    Vandaag weer terug geweest voor 1-de echo: ook weer heel spannend! Even kijken of er al wat follikelstjes aan het groeien waren. En ik was dan ook heel blij om te zien dat er in totaal 9 grotere follikels (ong.10mm)waren te zien en nog wat kleinere. Ik was zo bang dat ik niet zou reageren op de Puregon, omdat ik al de hoogste dosering krijg (en mijn FSH ook aan de hoge kant is). Mijn baarmoeder was nog voorzien van een beetje vocht, maar het slijmvlies was ook al dikker aan het worden. Heel positief allemaal. Vrijdag 5 jan moet ik weer terug voor een 2-de echo. Zo'n spannende periode, echt vreselijk. Ik merk wel dat ik een beetje kattig begin te worden naar (vooral naar mijn vriend toe ) anderen toe en ook erg moe. Zo uit het niets….echt erg. Zal wel komen door de hormoontjes.

Ik geloof dat er deze maand veel meiden waren die ook met hun eerste ivf zijn begonnen. Ik hoop zo dat we ook goed nieuws hebben te melden deze maand.

Liefs indy

#3196855 Quote

Hee Indy,
    Dat gaat de goede kant op hoor, nog een paar dagen en dan zijn ze groot genoeg.
    Succes hoor!!!!

#3196858 Quote

Hoi Indy

Ja volgens mij ben je een van de velen nu he? Er gaan er veel met deze stappen beginnen…
    Meid ik wil je/ jullie dan ook heel veel succes wensen!!!
    Hopelijk slaat alles meteen goed aan!

Liefs Linnepinnie

#3196895 Quote

HOi Indy, ook wij zijn volop bezig met de 1e IVF, morgen moeten we weer naar het ziekenhuis en als alles goed is hebben we as. maandag de punctie, spannend hoor!

Groetjes, Pleun en……heel veel succes he!

#3196898 Quote

Hey lieve Indy,

Zo wat een positief nieuws tot nu toe allemaal, dat ziet er goed uit! Hopelijk is de echo morgen ook goed, dat verdien je!
    Ik had je al even gemist. Ik lees op het moment wel mee, maar schrijf ook weinig. Niet veel te melden inderdaad.
    Ben aan het wachten tot, en of ik ongesteld word. Ik had de laatste keren ineens een spontane cyclus, 65-35-24 dagen. Moest nu afwachten of het weer spontaan kwam. Zit vandaag op dag 25, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Jij heel veel succes, ik duim voor je, echt!!

Liefs astrid

#3196904 Quote

Hee Indy!!

Goed hoor 9 follies!!!! Ik had er 2 door een te hoge fsh en bij de punctie nog maar 1. Enne ik ben zwanger dus jij maakt ZEKER een goede kans!! Keep the faith!

lfs ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196907 Quote

Hoi Indy,

Jeetje goed hoor 9 stuks. Ik had er maar 3, waarvan 2 bevrucht en 1tje een topembryo teruggezet. De andere heeft het helaas niet gered. Dus uiteindelijk maar 1, maarja daar zijn we nu wel zwanger van. Dus goede moed houden. Komt allemaal goed.

En je hebt toch gelezen in de krant dat Maastricht heel goed staat aangeschreven. Ze zijn daar ook superaardig hoor.

Liefs
    Nicole

#3196909 Quote

Hoi Indy,

Geweldig 9 follikels! Ik hoop dat ik morgen ook zo'n goede score te horen krijg. Ik ga voor je duimen dat ze flink doorgroeien. Heb je al enig idee wanneer de punctie is?

Groetjes Ibbeltje

#3196931 Quote

Hé Indy, wat goed zeg, 9 stuks. We lopen nu gelijk, alleen ik heb 6 folikels, maar wel as. dinsdag de punctie, spannend he! Ik ga ook voor je duimen hoor!

Liefs, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct