Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420916 Voor Duits Meisje Sandy

• Auteur

Hoi Sandy!!!

Ik weet dat ik je eigenlijk niet kan vinden hier op dit forum…waar ik inmiddels ook niet meer hoor…maar ik blijf…want je kent iedereen hier nu zo goed….
    Maar…jij leest hier regelmatig dus ik hoop dat je dit ook gaat lezen…

Ik wil je allereerst bedanken voor je lieve reacties…
    Super joh!! Je bent een bijzonder trouwe ouwe forumugenoot….haha…

En je bent inmiddels behoorlijk ver zwanger gevorderd….
    Spannend joh…Weet je stiekem al wat het wordt?

En hebben jullie de kinderkamer lekker klaar staan?

In ieder geval….natuurlijk een gelukkig en gezond nieuwjaar nog!
    En heel veel succes bij de laatste loodjes!

Dikke knuff Linnepinnie

#3196869 Quote

Hoi Linnepinnie,

Ja weet dat het heel vroeg is maar kon weer eens niet slapen vandaar dat ik nu al reageer!!!

Bedankt voor je speciaal berichtje das weer leuk om te lezen, wist ook niet wanneer je terug zou komen vandaar, had al een paar keertjes gekeken hier!!!

Wanneer ben je eigenlijk ongeveer uitgerekend en hoe voel je nu veel klachten????

Ben wel benieuwd kan ik op het andere forum jouw weer volgen das erg leuk!!!!

Wij hebben eigenlijk allles al alleen het kamertje moet een beetje opgevrolijkt worden met schilderijtjes en beertjes enzo. Wordt een winnie de poeh kamertje vindt ik zo leuk, we hoefde niet te schideren, want we wonen nog maar 1.5 jaar hier en er lag ook al laminaat dus das handig. Wil ook niet overdreven veel dingen ophangen van winnie en zijn vriendjes!!!

Verders gaat het redelijk met me heb nachten bij zoals nu dat ik geen oog dicht doe dus maar opsta anders kan manlief ook niet slapen, die heeft het toch al moeilijk met het lawaai wat ik soms lijkt te maken snachts zoals snurken en zingen, hihi!!!

Hoef na deze week nog maar 5 weken te werken en dan ga ik met verlof een heerlijk idee omdat het nu wel steeds zwaarder wordt, zit ook al 50% in de ziektewet.

Maar alles voor het wondertje toch!!!

Nou meid wens je heel veel succes met je zwangerschap, hoop dat alles goed mag blijven gaan!!!

Geniet er lekker van saampjes het is een bijzondere tijd en je leeft erg naar elkaar toe echt mooi om mee temaken!!! En ik kom zeker vaker kijken hoe het met je gaat oké!!!

Dikke knuffels terug Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct