Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420919 Overtijd Van Laatste Iui

• Auteur

Allereerst iedereen natuurlijk een mooi, vruchtbaar 2007 gewenst!
    Ik ben net een weekje op vakantie geweest en zie dat er weer een aantal zwangeren zijn op het forum, het jaar begint al goed…

Hier is het weer spannend tot het laatste moment, ik had gisteren ongesteld moeten worden na IUI 6, de laatste dus. Maar tot op heden nog niks. Wel: al dagen hele erge buikpijn (ik heb endometriose, dus heftige menstruaties).
    Wat kan dit nou weer zijn? Alles duidt er op dat ik ongesteld word, maar ik ben pas 1 keer overtijd geweest na IUI… en toen was ik (heel even maar) zwanger.

grrr, heb er echt de balen van. ik hoop dat nu ik het opgeschreven heb alles weer op gang komt want ik wil eigenlijk gewoon aan IVF beginnen!
    Als er morgen nog niks is word ik in het ziekenhuis verwacht voor een bloedtest, wat een gedoe.

Sorry voor m'n lange verhaal weer!

liefs, Saartje

#3196880 Quote

Heb je stiekem nog niet een testje gedaan, je weet maar nooit…

Sterkte!!

Groetjes Jelka

En jij ook een heel vruchtbaar 2007!!

#3196881 Quote

Nou, idd, ik zou ook testen als ik jou was!

Ik duim voor je dat je niet eens aan ivf hoeft te beginnen, dat het nu raak is!

Liefs Janu

#3196891 Quote

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou eeh testen dan maar?
    lfs ing

#3196892 Quote

Ha Saar, zo wat spannend zeg……..ik zou er toch maar even een testje tegenaan gooien!

Ik hoor het wel!

Gr. Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct