Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420921 Ongesteld Na De 1e Ivf Poging

• Auteur

Hoi Allemaal

Ik heb op 28-12-06 mijn terugplaatsing gehad en had 2 dagen daarna al bloedverlies.
    Tot mijn verbazing duurde dat maar een dag en had ik nog hoop.
    Nu op dag 8 na de terugplaatsing ben ik dan echt ongesteld geworden.
    Echt balen hoor!!!!!
    Ben nu een dagje thuis ga morgen wel weer werken als mijn tranen er allemaal uit zijn, wat een verdriet!!!!

Ik hoop nu op ingevroren embryo,s daar moet ik nog bericht van krijgen, er waren er nog 2 in het ziekenhuis goed dus afwachten maar!!

Het helpt altijd wel een beetje hier je verhaal te vertellen………Jytte

#3196893 Quote

Hoi Jytte, goh, wat erg zeg, ik vind het super vervelend voor je, ben je eindelijk zo ver dat je met IVF kan beginnen, dan heb je wel meer hoop, tenminste, ik wel, en dan mislukt de eerste keer.

Wij hebben waarschijnlijk as. maandag de punctie en heb er super veel hoop op. Mijn man zegt dat ik niet te positief moet zijn, maar ik zeg dat iedere keer dat ik nog verdrietig kan zijn als het mislukt is.

Hou je taai hoor meid.

Liefs, Pleun

#3196899 Quote

jeetje…..wat erg!!! vind het heel sneu voor jullie!!
    ook ik heb op 28 dec 06 mijn terugplaatsing gehad…en ik heb wel last van menstruatieachtige krampen…..maar ik zie nog geen bloed…..
    ik kan me voorstellen dat je nu heel erg in een dip zit……
    gaan jullie meteen door voor de 2e IVF poging???

sterkte meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3196903 Quote

He meissie toch! Wat een tegenvaller zeg!!! Hoeveelste poging was dit? Niet de moed verliezen hoor!! Hou vertrouwens!
    lfs ing

#3196910 Quote

Hoi,

Balen zeg, wat een tegenvaller! Hopelijk komen er nog topembryo's uit de vriezer, zodat je snel weer verder kan. Niet de moed verliezen hoor!

Groetjes Ibbeltje

#3196930 Quote

nou das niet leuk!!! Zoveel zwangeren afgelopen weken en dan had je daar toch zeker ook bij willen zijn???

Heel veel sterkte meid!
    Liefs indy

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196945 Quote

Hoi Jytte,

Bah, wat een teleurstelling zeg. Je hoeveelste poging was dit?
    Huil maar lekker uit, bij ons en bij je mannetje.
    Ik hoop dat de cryo's nog bruikbaar zijn, misschien lukt het daar wel mee.
    Ik   voor je.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct