Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420922 Waarschijnlijk As Maandag Punctie 1e Ivf Behandeling

• Auteur

Hoi meiden, gister zijn we teruggeweest naar het ziekenhuis en het gaat de goede kant op. Het eerste ei was al groot genoeg, nummer 2 bijna en nog een stuk op 6 eitjes komen er nog achteraan. Door het blijven gebruiken van de neusspray kunnen de eitjes zowiezo niet "klappen". Morgen moeten we opnieuw naar het ziekenhuis en als alles verloopt zoals de gynaecoloog voorspelde heb ik as. maandag de punctie. Ik vind het best een beetje spannend, maar kijk er ook erg naar uit……….want alles komt weer een stukje dichter bij.

Liefs, Pleun

#3196900 Quote

HI Pleun…
    spannend johh….ook ik heb 2 weken geleden mijn punctie gehad…en het viel achteraf reuze mee….was ergg dizzy van de medicaties die ik kreeg……
    heb vorige week mijn TP gehad en zit nu in de wachtweken…….erg spannend!!!
    ik wens jou en je man heel veel succes…..en we duimennnnnnnnnnnnnnn

Laat je ons weten hoe het is gegaan?

gr
    FF

#3196902 Quote

Het begint nu dus echt spannend te worden! Ik kan me het gevoel van ernaar uitkijken heel goed voorstellen! Enne ook ik vond de punctie meevallen hoor!!
    GOODLUCK!
    lfs ing

#3196905 Quote

He hoi,

Heel veel succes. het is en goeie maand daar gaan we vanuit. Bedankt voor je reactie bij mijn verhaaltje.

x Roel

#3196906 Quote

Hey meid,

Heel veel succes maandag. En maak je niet te druk. Ik vond de punctie reuze meevallen. Doe daarna lekker rustig aan. Niet te zwaar tillen enz.

Ben zeer benieuwd hoeveel eitjes je produceert. Er hoeft maar 1tje goed te zijn.

Liefs
    Nicole

#3196908 Quote

Hoi Pleun,

Spannend zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook steeds spannender begin te vinden. Ik kijk er aan de andere kant ook heel erg naar uit, behalve dan de punctie . Hoe laat moet je morgen terug naar het SFG? Ik moet morgen namelijk ook (om 9.00 uur) voor mijn eerste follikelmeting, ik ben erg benieuwd. Gelukkig vonden de andere meiden de punctie meevallen, dat stelt me wel enigszins gerust. Ik ga voor jou duimen dat de punctie inderdaad maandag kan plaatsvinden en dat die meevalt. Wil jij dan voor mij duimen dat ik goed aan het broeden ben???
    Ik leer trouwens ook weer wat op het forum. Ik wist helemaal niet dat de eitjes niet kunnen springen zolang je synarel (neusspray) gebruikt. Ik neem aan dat je dan ook de pregnyl nog niet moet zetten?
    Nou meid, succes morgen. Misschien zien we elkaar wel, maar dan moeten wel wel vlak na elkaar aan de beurt zijn. Ik ga in ieder geval voor je duimen.

Liefs, Ibbeltje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196914 Quote

Hoi meiden, bedankt weer voor jullie lieve reacties. Ik zie ook niet zo tegen de punctie op, volgens mij krijg je zelfs nog een verdoving, dus laat maar komen…….

En Ibbeltje: ik morgen morgen om 13.20u in het SFG zijn en als de punctie as. maandag doorgaat moet ik zaterdagavond de Pregnyl zetten. Ik wist dat trouwens ook niet van die Synarel hoor, ik snuif, slik en prik voor het goede doel, maar soms weet ik ook even niet wat nou voor wat dient, maar goed, geeft helemaal niets, toch? Nou, jij ook heel veel succes morgen, broedtse en kan het dan bij jou ook zo zijn dat je as. maandag voor de punctie moet, of duurt dat nog even?

Liefs en een dikke knuffel van Pleun

#3196915 Quote

Hoi Pleun,

Helaas missen we elkaar dan, ik moet morgen om 9.00 uur al in het SFG zijn. Ik ga er niet vanuit dat ik a.s. maandag de punctie al heb, ik moet morgen pas voor mijn eerste follikelmeting. Ik denk zelf dat ik maandag voor de tweede meting moet komen en pas eind volgende week de punctie zal zijn. Althans dat hoop ik!
    Maar inderdaad, we snuiven, prikken en doen alles voor het goede doel. Eerlijk gezegd valt het mij tot nu toe hartstikke mee.
    Ik ga voor je duimen dat de punctie maandag doorgaat. Laat je morgen nog even weten hoe het in het ziekenhuis was en of de punctie maandag doorgaat? Ik laat morgen ook wel een berichtje achter hoe het is afgelopen.
    Succes, dikke knuffel en groetjes Ibbeltje

#3196933 Quote

Hallo allemaal, net weer terug uit het ziekenhuis. Mijn eitjes waren toch iets trager gegroeid dan vooraf verwacht, dus de punctie hebben we een dagje later. As. dinsdag de punctie om 8.00u, best spannend, maar gek genoeg kijk ik er nog steeds naar uit.

Jullie horen van me en hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties!!!!!!!

Dikke kus van Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct