Hoi meiden,
Ik ben vandaag en morgen lekker ziek thuis, heb veel last van me gewrichten en heb het ook nog een benauwd. ( heb bronchites en waarschijnlijk reuma) Heb het dus best wel ff moeilijk. Deze maand ben ik begonnen met clomid en op verzoek van de gyn doen we het nu 3x per week om ons geluk weer eens te beproeven, misschien dat het lukt.
Tot die tijd is het dus af wachten wanneer ik weer ongi wordt, en wanneer die pijnen nou eens weggaan. We hebben ook te horen gekregen dat we pas het tweede kwartaal ipv eerste kwartaal mogen verhuizen en dat vinden we ook baalen. Maar ja stom genoeg hoop ik dat ik pas hoef te bevallen(als ik natuurlijk zwanger raak) als we een nieuw huis hebben. We wonen nu in een twee kamer woning van 30 m2 heeeeeeeeeeel klein dus, maar wel gezellig.
Maar goed ik heb dus weer eens van mijn minder leuke dagen dat je denkt dat de hele wereld je gestolen wordt. Gister kreeg ik nog een leuke opmerking naar me hoofd geslinger, dat als het niet lukt je toch gewoon een kind adopteerd GEWOON !!!!! snap je hem.
Nou damens sorry voor het negatiefe gedoe maar ben blij dat jullie me wel begrijpen. ik hou jullie op de hoogte.
kus kus Mariska