Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420924 Ziek En Verdrietig Thuis

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben vandaag en morgen lekker ziek thuis, heb veel last van me gewrichten en heb het ook nog een benauwd. ( heb bronchites en waarschijnlijk reuma) Heb het dus best wel ff moeilijk. Deze maand ben ik begonnen met clomid en op verzoek van de gyn doen we het nu 3x per week om ons geluk weer eens te beproeven, misschien dat het lukt.

Tot die tijd is het dus af wachten wanneer ik weer ongi wordt, en wanneer die pijnen nou eens weggaan. We hebben ook te horen gekregen dat we pas het tweede kwartaal ipv eerste kwartaal mogen verhuizen en dat vinden we ook baalen. Maar ja stom genoeg hoop ik dat ik pas hoef te bevallen(als ik natuurlijk zwanger raak)  als we een nieuw huis hebben. We wonen nu in een twee kamer woning van 30 m2 heeeeeeeeeeel klein dus, maar wel gezellig.

Maar goed ik heb dus weer eens van mijn minder leuke dagen dat je denkt dat de hele wereld je gestolen wordt. Gister kreeg ik nog een leuke opmerking naar me hoofd geslinger, dat als het niet lukt je toch gewoon een kind adopteerd GEWOON !!!!! snap je hem.
    Nou damens sorry voor het negatiefe gedoe maar ben blij dat jullie me wel begrijpen. ik hou jullie op de hoogte.

kus kus Mariska

#3196959 Quote

Hoi Mariska,

Dan ben je al ziek en verdrietig en dan is er niemand die op je berichtje reageert…

Ik leef met je mee, en hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt. Voor mij zijn al die goede berichten van al die zwangere meiden wel hoopvol, hopelijk voor jou ook !

Sterkte

#3196966 Quote

Hoi,

Hoop ook dat het al wat beter met jou gaat!
    Ongelooflijk hè, hoe tactloos sommige mensen kunnen zijn, daar ga je je ook niet echt beter door voelen!!

Sterkte!!

Groetjes jelka

#3196968 Quote

Hoi Mariska,

Heb ff niet geschreven en gelezen hierzo en nu lees ik dat je ff een dipje hebt.
    Ziek en verdrietig….
    Meid toch… soms zit het mee en soms dus niet….
    We blijven voor je duimen en hopen dat er snel goed nieuws voor je komt!

toi toi toi
    groetjes,
    mama peet

#3196969 Quote

He meis,
    Ik hoop dat het weer wat beter gaat.

#3196976 Quote

Hoi mariska,

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, enne……niet verdrietig zijn hé, jou tijd komt ook nog wel.
    En laat die mensen maar lekker kletsen, die zijn gewoon dom en weten niet beter.

Kruimel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct