Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420925 1e Follikelmeting Ivf

• Auteur

Hallo meiden,

Vanochtend voor de allereerste follikelmeting naar het ziekenhuis geweest. Ik ben al een week aan het "broeden" dus vanochtend is gekeken hoe groot en hoeveel eitjes er aan het groeien zijn. Er waren 4 eitjes op de echo te zien, twee in mijn linkereierstok en twee in de rechter. De grootste was ongeveer 10 mm. Ik moet nog even doorgaan met prikken, a.s. dinsdag is de volgende follikelmeting.  Misschien  komen er dan meer eitjes tevoorschijn, het kan nu nog zo zijn dat ze achter mijn cystes liggen en dus niet zichtbaar zijn op de  echo. We wachten maar geduldig af, als deze 4 maar flink doorgroeien ben ik tevreden.

Iedereen heel veel succes, ik duim voor jullie allemaal!

Liefs, Ibbeltje

#3196928 Quote

hai Ibbeltje,

Wat spannend toch allemaal he? Ik leef ook heel erg met jou mee hoor. We lopen zo ongeveer gelijk op he? Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik dinsdag mijn punctie heb. Zoooooooooooooooo spannend allemaal.
    Ik zal voor je duimen dinsdag, want je hoeveelheid eitjes zal nog wel toenemen denk ik hoor (had er woensdag 9 en 2 dagen later 17 dusssss)
    Dikke zoen Indy

#3196935 Quote

Hé Ibbeltjes, daar zijn we weer. Nou we zijn vanmiddag dus geweest en ze groeiden goed, maar iets trager dan verwacht, dus de punctie is een dagje later. As.dinsdag moeten we ons om 08.00u melden voor de punctie, Dr. v.d. Weijden doet het, ben ik erg blij om, want eerst zou Dr. v.d. Hooft het doen, maar toen vroeg ik waarom hij het niet zelf deed en toen vroeg hij of ik dat dan wilde. En ja, uiteraard, want ik ben aan hem gewendt, dus nu doet hij het, fijn hoor.

Je hoort van me hoor!

Liefs, Pleun

#3196942 Quote

Hoi Ibbeltje,

Spannend allemaal hé. Ik hoop dat deze 4 goed doorgroeien en hopelijk springen er nog meer tevoorschijn.

Ik heb as woensdag mijn 1ste follikelmeting, vind het erg spannend. Hoop dat ik ook een beetje goed broed.

Succes met broeden      

Kruimel

#3196954 Quote

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Ik wens jullie natuurlijk ook heel veel succes met de puncties en het "broeden".

He Pleun, ik heb dat ook hoor! Ik wil ook het liefst dat mijn eigen arts (dr. v. Hooff) de echo's en punctie doet. Vandaag heeft jouw arts het gedaan, maar a.s. dinsdag kan ik weer bij mijn eigen gyn. terecht. Maar goed, nu weet ik in ieder geval dat je er gewoon om kan vragen of hij de punctie wil doen. Ik ga het dinsdag meteen aan hem vragen. Je went toch aan je eigen arts, op de een of andere manier is dat toch het meest vertrouwd.

Prettig weekend allemaal en niet teveel zorgen maken
    Liefs, Ibbeltje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct