Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420926 Leuke Verrassing Zwanger Van Laatste Iui

• Auteur

Lieve meiden,

Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is…
    Ik was overtijd van de laatste IUI en heb er gisteravond een testje tegenaan gegooid die meteen positief werd!
    Vanochtend in het ziekenhuis bloed laten prikken (ook omdat ik z'n vreselijke buikpijn heb gehad) en ze belden me net dat alles in orde is. Mooi hoge HCG-waarde, dus zwanger! 22 januari word ik al verwacht voor de eerste echo.
    IK BEN ECHT ZO BLIJ, na 5 jaar aanmodderen, 6 IUI's, 1 miskraam en IVF in de planning ben ik gewoon opeens zwanger!

Ik blijf hier nog even een beetje hangen als dat oké is, moet echt 'afkicken' van jullie denk ik. Er gebeurt nu zoveel en ik wil alles weten van jullie!

Wat een begin van het nieuwe jaar… ik hoop voor jullie allemaal hetzelfde, stuk voor stuk!

veel liefs, Saartje

#3196919 Quote

hoi hoi,

GEFELICITEERD   das echt super goed nieuws zeg

en idd dat afkicken is moeilijk

ben nu 7 weekjes van dit forum af en toch spiek ik hier nog af en toe

geniet ervan en heel veel geluk gewenst

liefs moekje

11w+1d

#3196920 Quote

Ha Saartje,

Wat te gek !!! Het nieuwe jaar begint goed, zeg, zoveel zwangeren ineens. Nou, het is je gegund hoor, na 5 jaar en al die behandelingen… Geniet ervan. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik zelf, na 3 jaar, ook snel zal volgen !!

Groetjes

#3196921 Quote

Hoi Saartje,

Van harte gefeliciteerd meid! Het is je enorm gegund, zeker na 5 jaar. Geniet er lekker van, ik hoop dat je over 9 maanden een wolk van een baby in je armen houdt.
    Eerlijk gezegd geeft mij dit ook weer wat moed. Jij had toch ook endometriosecysten in je eierstokken? Hopelijk levert de eerste IVF poging bij ons ook hetzelfde resultaat op, zou inderdaad wel erg welkom zijn na 4,5 jaar. Ik zou het erg leuk vinden als je ook nog op dit forum blijft hangen, ondertussen ben je toch aan bepaalde mensen gehecht geraakt ook al heb je ze nooit gezien. We blijven natuurlijk ook erg benieuwd naar jouw verhalen, ervaringen en belevenissen.
    Nogmaals, ik vind het GEWELDIG nieuws!

Liefs, Ibbeltje

#3196923 Quote

Joehoe, wat super!!!

Van harte gefeliciteerd!

Fijn dat je al zo snel voor een echo mag. Je zal wel niet weten wat je meemaakt nu, eindelijk zwanger na zo ´n tijd!!

Liefs Janu

#3196925 Quote

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!!!
    Woh, das echt goed nieuws.

Gefeliciteerd meid, geniet van dit onwerkelijke nieuws

Liefs indy

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196934 Quote

Wat een goed nieuws.
    Fijne opsteker voor degenen die hun vertrouwen in IUI kwijt zijn.

Van harte en geniet van je zwangerschap!!!

Liefs Astrid

#3196936 Quote

Ha lieve Saar, wat een geweldig nieuws zeg, super de super de super, ik ben echt onwijs blij voor je en het is je gegunt hoor na zo lang dokteren. Vanmorgen belde er een vriendin van me dat ze zwanger was, maar vond het zo moeilijk om het mij te vertellen, omdat het bij ons nog steeds niet gelukt is, maar zij waren al langer bezig dan ons en wie ben ik dan om teleurgesteld te zijn, ik was echt ook super blij voor hun.

Geniet nog lekker van dit grote nieuws en uiteraard MOET je gewoon hier blijven posten, want wij blijven allemaal benieuwd naar je verhalen!

Dikke kus van Pleun

#3196939 Quote

Gefeliciteerd. 2007 begint voor veel meiden hier erg goed moet ik zeggen. Dat we dat mogen overbrengen op de rest die nu nog zo hard bezig zijn.

Tja dat afkicken. Ik hang hier ook rond. Ben nu 6 weken zwanger. Zal ook wel nog enige tijd hier blijven. Is toch helemaal niet erg.

Meid geweldig. geniet hier maar lekker van.

Liefs
    Nicole

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct