Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420927 Terug Van Vakantie Ivf Aanvraag Afgewezen Om Formaliteit

• Auteur

Hoi meiden

Laat ik eerst beginnen met de beste wensen voor 2007. Laten we er een mooi jaar van maken.
    We zijn van de week terug gekomen van het hutje op de hei. Erg geweldig geweest en een mooie plek om even tot rust te komen. Lees ik op het forum toch heel veel leuke en positieve berichten. Geweldig zeg.
    Vlak voor de vakantie kwam een brief van mijn ziektekosten verzekering en het antwoord om onze ivf aanvraag was AFGEWEZEN. Ja je leest het goed afgewezen, omdat de aanvraag al eens gedaan was vorig jaar en toen goedgekeurd, maar we hebben er toen geen gebruik van gemaakt, omdat ze in Rotterdam bedacht hadden dat we eerst iui moesten gaan proberen. Ik had op de aanvraag moeten zetten dat ik er toen geen gebruik van gemaakt had. Oh wat was ik pissed. Telefoon gepakt en gebeld. Het antwoord was opnieuw aanvragen en er dan bij zetten dat er geen gebruik van gemaakt is, want weet u wel hoe duur die medecijnen kosten. Nou ik weet exact hoe duur alles is, want ik moet alles voorschieten. plof……….
    Dus gisteren kwam het nieuwe formulier en ben naar het ziekenhuis gegaan voor de aanvraag. Was mijn lieve gyn al uit zijn dak gegaan tegen mijn ziektekosten verzekering. Ze vertelde me daar dit even af te wachten. Aangezien het er naar uit ziet dat ik eind volgende week kan beginnen met ivf, heb ik een klein receptje naar de apotheek gebracht, mag alles straks ophalen en dan zelf betalen (is echt een adem in en adem uit actie)
    Sorry, het is een lang verhaal geworden en er  is nog zoveel meer gebeurd.

Liefs

Lydia

#3196947 Quote

Hoi Lydia,

Wat  fijn dat je vakantie zo lekker was. Jij begint nu lekker uitgerust aan de IVF.

Wat een stress van te voren zeg, stelletje prutsers daar bij die verzekering. Kom je uitgerust thuis, krijg je zoiets.

Veel succes met je 1ste IVF. Er zijn een heleboel meiden die nu met een IVF behandeling bezig zijn, o.a. ik.
    Ik heb as woensdag mijn 1ste follikelmeting.

Heel veel succes met prikken.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct