Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420933 Buikpijn

• Auteur

hallo wie kan mij helpen , ik heb de afgelopen dagen pijn in mijn buik en rug , dit heb ik meestal als ik ong moet worden maardat is pas zaterdag dus opzich is het nu dan wel vroeg, heeft iemand dit ook meegemaakt en toch zwanger of denken jullie ook dat het gewoon de pijnen zijn voor mijn menstruatie , ik weet het gewoon effe niet meer , dus daarom vraag ik het hier even bij jullie,
    alvast kei bedankt,

#3196995 Quote

Nou depri het is wel moeilijk hoor. Ik snap je wel hoor.
    Maar het kan echt zoveel zijn. Maar als je heeeeel veel pijn krijgt en je vertrouwd het niet, dan even de huisarts bellen.
    Succes meis en hopelijk ben je snel van de pijn af.

#3197004 Quote

Hoi depri,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar toen ik zwanger was na IVF-ICSI dacht ik ook, wat krijg ik al vroeg krampen, ik word wel heel snel ongi. En toen bleek ik toch zwanger te zijn!
    Ik hoop het beste voor je.

groetjes

Annemieke

#3197005 Quote

hallo ik ben net bij de gyn geweest voor een nieuwe afsrpaak te maken omdat ik zo'n rare buikpijn blijf houden?? en nu kan ik vrijdag komen in plaats van maandag dus dat scheelt alweer een heel weekend !!! en heb net ook bloed moeten laten prikken en die uitslag is dan ook vrijdag binnen dus dat is wel fijn dan weet ik meteen of   dat ik zwanger ben ja of nee, ik hoop het zo alleen als ik dan weer wat buikpijn voel dan denk ik dat is toch ook niet goed?? maar misschien innesteling laat ik het maar hopen , mijn man hoopt nu zo dat het zo ver is dan hoeft hij dinsdag geen zaad in te leveren op het lab  voor een onderzoek dus we duimen,  tot snel, weer
    groetjes wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct