Hoi Deez,
Een uitgangsecho is om te kijken of allles in je lichaam rustig is na een menstruatie.
Als je bijv. Decapeptyl gebruikt (andere gebruiken hiervoor in de plaats een neuspray) moet je voordat je met een follikelstimulerend hormoon (bijv. Puregon) begint een echo krijgen om te kijken of er bijv geen cystes groeien, je baarmoederslijmvlies weer mooi dun is en of er geen andere dingen te zien zijn wat er niet hoort.
Is alles in orde, dan pas kan je gaan "broeden".
Bij andere behandelingen kan je ook tijdens je menstruatie een uitgangsecho krijgen, maar dat is dan ook om de zelfde reden; om te kijken of alles er rustig uit ziet.
Zo ziet het er uit bij mij in het zh. Er zijn hier ook meiden die op een later tijdstip met decapeptyl beginnen of het helemaal niet gebruiken (ook niets anders voor in de plaats volgens mij).
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor je, het is soms zo moeilijk onder woorden brengen met typen. Mondeling is het veel makkelijker
Ik heb het korte schema. Eerst 2 wkn Decapeptyl, dan uitgangsecho en dan beginnen met Puregon.
Ik heb as woensdag mijn 1ste follikelmeting.
Succes met prikken (het is niet eng hoor)
Kruimel