Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420938 Tweede Kindje Wederom Via Medische Molen

• Auteur

Hallo allemaal,

Wie onder jullie is ook via moeizaam zwanger worden eindelijk mama en wil graag een tweede wat ook weer moeizaam gaat?

Wij zijn in 2004 na 2 jaar zwanger geworden na allerlei onderzoeken waaronder een HSG en heel gelukkig met ons zoontje van 2 jaar.

Nu willen we graag een tweede maar wederom duurt het nu al bijna anderhalf jaar en heb ik 2 miskramen achter de rug. 5 januari jl. zijn we weer bij de gyneacoloog terecht gekomen en worden we opnieuw onderzocht. Ze gaan nu kijken of ik een normale eisprong heb.

Ik ben al 36 en mijn man is 40 dus onze leeftijd speelt ook mee in het zwanger worden proces (20% kans ongeveer).

Groetjes,
    Rosanne

#3197007 Quote

Hoi rosanne,

hier ook voor een 2e kindje bezig en wederon die mmm in……. de eerste hebben we na bijna 4 jaar in onze armen mogen sluiten….. deze is trouwens wel spontaan gekomen, terwijl we midden in de mmm zaten.(1 mislukte icsi achter de rug)
    en nu dus alweer ruim 3 jaar bezig en hebben we al weer 2 icsi's en 1 cryo tp achter de rug en nog steeds niets.
    we zijn nu tijdelijk gestopt met de mmm en hopen op nog een 2e wonder.
    Wil je heel veel sterkte wensen want miskramen zijn ook niet niks……

hopen dat we toch snel een 2e in onze handen mogen houden

groeten,

nikita

#3197009 Quote

Hoi Rosanne,

#3197010 Quote

Hoi Rosanne,

helaas welkom op het forum. in november 2000 ben ik gestopt met de pil en 4 maanden later was ik zwanger. op 1 januari 2002 ben ik bevallen van een dochter. nu zijn we 3 jaar bezig voor ons tweede kindje en in de mmm terecht gekomen. uit onderzoeken bleek dat het zaad van mijn man erg slecht is maar dat vermoeden hadden wij al omdat de broer van mijn man onvruchtbaar is en die hebben nu een adoptiekindje. wij gaan nog 1 keer voor iui vrijdag heb ik weer mijn eerste echo en als dat niet lukt hopen ook wij op nog een tweede wonder en gaan we lekker verder genieten van onze dochter hoe moeilijk het ook is en de wens voor een tweede kindje blijft maar wij hebben dan geen zin meer in die mmm.
    heel veel succes.

gr. linda

#3197031 Quote

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Wat herkenbaar zeg!

Mijn man en ik hebben ook besloten om na een eventuele IUI ('s) te stoppen en het dan gewoon aan moeder natuur over te laten. We hebben al een heerlijk ventje en dan gaan we daar gewoon nog meer van genieten.

Ik moet vandaag over een week dus voor een follikelmeting. Ik ben echt heel erg benieuwd wat op de echo te zien zal zijn. Tevens zullen dan waarschijnlijk de andere onderzoeken (bloed, zaad etc.) bekend zijn.

Heel spannend dus allemaal!

Groetjes,
    Rosanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct