Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420939 Wat Komt Er Na Clomid

• Auteur

Hoi Damens,

Ik heb even een vraagje zo ongeduldig dat ik natuurlijk weer ben, vraag ik me af wat er na een behandeling met Clomid kan komen. Ik heb namelijk niet echt het idee dat dit gaat werken. Merk niets van een evt eisprong aan me lichaam, en het geen wat ik merk is dat me emoties helemaal van de reutel zijn en me gewicht. (arme man van me).

Nou goed je weet het natuurlijk ook niet voor hetzelfde geld is het straks wel raak, maar goed zou zelf graag iui willen hebben omdat ik ook vijandig baarmoederslijm heb. Kan ik dat vragen aan me gyn, of is dit stom en moet je eerst een protecol af.
    Hoop dat jullie me kunnen helpen. En bedank voor al jullie liefe knuffels toen ik me ziek en verdrietig voelden, voel me weer een stuk beter.

kus kus,
    Mariska

#3197012 Quote

hoi,

ik heb verschillende kuren en verschillende dosissen clomid gehad en helaas hielp dat bij mij ook niks.

na de clomid volgde bij mij behandeling met puregon

reageerde ik eerst wel op later niet meer
    afgevallen en overgestapt naar een ander ziekenhuis en daar nade 2de poging met puregon zwanger geworden .
    ben donderdag 12 weken en alles gaat gelukkig goed.

heb in het totaal denk ik wel zo'n 10 kuren clomid gehad en moet zeggen dat ik er geestelijk erg veel last van had , werd er erg labiel van ,dus ook veel bijwerkingen.

over de iui zou ik als ik jou was gewoon gaan praten met de arts nee heb je ja kun je krijgen toch en niet te vergeten het is JOUW lichaam .

ik wens je heel veel succes met je verdere behandelingen en hoop dat je snel zwanger mag wezen

groetjes moekje

#3197016 Quote

Hallo

Ik heb een half jaar lang clomid 50 mg geslikt en elke maand weer was mijn progesteron te laag.
    Ondertussen begon hij al over evt. gaan spuiten, nou ik ben als de dood voor spuiten.
    Net in die maand sloeg de clomid eindelijk aan.
    Ik heb ook vijandig baarmoederslijmvlies. Bij mij heeft de gyneacoloog dit zelf aangegeven om met IUI door te gaan. Omdat de kans op een spontane zwangerschap erg klein is.
    Maar je kunt het altijd voorleggen aan de gyneacoloog.

Groetjes Linda

#3197017 Quote

Heej,
    Je kunt wel zwanger worden hoor van clomid!!! Daar krijg je een beter ei van.
    Maar ik snap iets niet…….je zegt dat je vijandig baarmoederslijm hebt. Als dat zo is, dan laat de gyn je toch niet aanmodderen? Want dan overleven de zwemmers het niet.
    Dan is IUI meer logisch.
    Zijn de zwemmers van je man allemaal goed verder?
    Anders toch even de gyn bellen.
    Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct