Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420941 Wie Heeft Er Ervaring Met Menopur

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ga deze week beginnen met Menopur spuiten. Hiervoor heb ik Clomid gebruikt en dat gaf geen enkele reactie ! Dus nu nieuwe hoop met de Menopur. Zijn er ook dames die hier ervaring mee hebben en toevallig ook PCO hebben? Ik ben erg benieuwd.

Groetjes,
    Hormoontje

#3197038 Quote

Ja, hier! Er zijn overigens weinig dames die Menopur hebben gebruikt, heb ik al gemerkt… ik heb weliswaar geen PCO maar heb Menopur gespoten voor mijn laatste drie IUI pogingen. Het is bedoeld om een sterke eisprong te krijgen en in mijn geval is de dosering   zo dat ze hoopten dat er 1 of 2 eitjes rijpten voor wat extra kans. Met succes, want van de allerlaatste (6e) IUI poging ben ik zwanger geraakt!

Heel veel succes met de Menopur, ik hoop dat het jou ook geluk brengt..

liefs, Saartje

#3197041 Quote

Hoi hoi,

Inderdaad hoor ik maar van weinig mensen dat ze Menopur spuiten, maar ik ben er ook één!
    Morgen uitgangsecho en morgenavond ga ik weer beginnen met Menopur, dit maal voor de eerste IVF!

Hopelijk werpt bij ons beiden 'vruchten' af. Succes ermee!

Dani

#3197042 Quote

Hoi,

Heb ook een jaar lang menopur gespoten als aanvulling op iui behandelingen.
    Merkte hier niets van…helemaal niets….Het schijnt zelfs dat clomid meer bijwerkingen geeft als menopur.

Zet 'm op!

groeten Anne

#3197050 Quote

Ja! Hier nog een!
    Ik spuit sinds vrijdag ook weer menopur. Bij mij is het in combinatie met decapeptyl. Bij mij gaat het om een IVF/ICSI behandeling. Decapeptyl zorgt ervoor dat de eisprong onderdrukt wordt, menopur moet zo veel mogelijk eitjes laten groeien. Morgen ga ik voor een tweede echo (ze gaan dan kijken hoe groot de eitjes zijn) en dan hoor ik denk ik ook wel wanneer de punktie is.
    Heb verder ook geen problemen en/of moeite met spuiten. Hoewel ik inmiddels wel een beetje een vol/opgezet gevoel in m'n onderbuik heb.
    Iets van 36 uur voor de punktie moet ik nog pregnyl spuiten – dat spul is wel iets minder; het brand een beetje onder de huid.

Dit is trouwens onze tweede IVF/ICSI poging. De eerste was in december 2004 – het resultaat is een wereldventje!!!

Succes allemaal!

groet,
    Uli

#3197054 Quote

Bedankt voor jullie reactie's !

Ik dacht even dat ik de enige was…….maar gelukkig niet. Hebben jullie ook hiervoor Clomid gebruikt ? Ik moet nog helemaal beginnen dus ik weet er nog weinig van maar hoeveel dagen spuiten jullie Menopur en welke dosering? Ben erg benieuwd. Ik ga beginnen met 75, donderdag 1e echo en prikinstructies. Spannend.

We gaan ervoor !

Succes allemaal……………

Groetjes

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct