Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420942 Eerste Spuit Zit Erin

• Auteur

IK BEN TROTS OP MEZELF!!!

De eerste spuit zit erin. Ging eigenlijk heel makkelijk. Mijn man heeft de luchtbel uit de spuit gehaald. We moesten heel voorzichting de bel eruit spuiten. Misschien is er iets meer verloren gegaan, maar voor een eerste keer vond ik het niet slecht. Alleen een raar gevoel als je de spuit leeg spuit.

Dus het begin is er.

Meiden succes met de punctie en jullie horen van mij!!

lfs Roelien

#3197025 Quote

Hoi Roeltje,

Geweldig meid, ik ben trots op je! Nou gaan de volgende spuiten steeds gemakkelijker hoor, je  steekt hem er zo in . Ik heb niet zo'n last van het spuiten, de ene keer is het wel wat gevoeliger dan de andere keer.  Welk hormoon moet jij spuiten, Puregon of Gonal-F? Bij mij zit er ook steeds een luchtbel in, maar dat is geen probleem. Er blijft altijd iets achter in de prikpen, daar blijft de luchtbel vaak in hangen (althans bij mij).
    Succes met de andere spuiten, het gaat vast lukken!

Liefs, Ibbeltje  

#3197027 Quote

Wat goed zeg! Wat moest je spuiten? De volgenden gaan gewoon vanzelf, nu weet je hoe het moet!

Groetjes, Pleun

#3197036 Quote

GEWELDIG! Stoer he, dat wij dat kunnen! Als je me een jaar geleden had gezegd dat ik zelf spuiten in m'n been zou zetten dan had ik heel hard gelachen.. ik vielal flauw van naalden op tv. Zo zie je maar!
    De eerste stap is gezet, vanaf nu wordt het alleen maar makkelijker.. en hopelijk hoeft het maar 1 keer!

liefs, Saartje

#3197045 Quote

He meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Het is echt stom maar voel me net zo'n kleuter die zijn veters kan strikken. HAHAHAHA

Ik spuit nu DECAPETYL en straks GONAL-F.

En ibberty, blijven volhouden het komt allemaal goed!!

liefs Roelien

#3197046 Quote

Ik bedoel IBBELTJE sorry!

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197048 Quote

Hoi Roeltje,

Die zit . Dat is wel een leuke samenwerking je man die de bel eruit haalt en jij die het inspuit.
    Ik vond het ook erg eng om te spuiten maar nu weet ik niet beter.

Succes ermee,

Groetjes Sabine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct