Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420947 1e Ivf Poging Mistlukt Rode Duivels Zijn Er

• Auteur

vandaag zijn de rode duivels tevoorschijn gekomen…..nadat ik vandaag ook nog mocht testen op een evt zwangerschap….dit had ik vanmorgen nog gedaan en ik dacht dat ik een licht streepje zag……helaas mocht dit niet waar zijn want een paar uur later werd ik ongesteld……
    ben dus vreselijk downnnnnnnn….moet continue janken…….gelukkig heb ik een hele lieve man die me troost maar ik heb het er toch moeilijk mee!  

Vooral omdat binnekort mijn zus zal bevallen en een schoonzusje van mij krijgt ook binnenkort een kindje…..oh ja en een vriendin van mij belde me laatst op om te zeggen dat ze zwanger is van een 2e…….Ik kan het nu echt NIET hebben al die zwangeren om me heen….

Ik hoor as vrijdag wat de volgende stap zal zijn….meteen doorgaan naar de 2e poging of iets anders?
    weet iemand dat van jullie…..op welke dag van je nieuwe cyclus je moet beginnen met decapeptyl? of iets anders?
    want  de medicaties voor  een evt nieuwe poging moeten wel gauw aangevraagd worden lijkt mij.
    nou meiden…..ik hoop hier bij jullie  troost te  vinden….

een hele verdrietige FF

#3197055 Quote

Hoi FF,

He wat balen, die ROT   ook altijd. Wat zal je je rot voelen nu. Je hoopt toch dat je aan 1 poging genoeg hebt. Huil maar lekker uit in de armen van je mannetje en natuurlijk ook hier.

Elk zh heeft z'n eigen schema. Ik moet vanaf de 1ste dag van mijn menstruatie meteen beginnen met Decapeptyl. Dus in jou geval vanavond dus (als het al goed doorgebroken is, echt rood bloed). Er is hier volgens mij ook iemand (weet alleen niet meer wie) die eerst een week Puregon spoot en  toen pas ging beginnen met Decapeptyl. Maar als je nu meteen weer wilt beginnen moet je zoiezo vanavond gaan beginnen met spuiten.

Kan  je misschien niet beter een maandje rust kan houden. Is voor jezelf (geestelijk) en ook voor je lichaam beter. Even tot rust komen en nieuwe moed en energie verzamelen voor de 2de poging.

Heel veel sterkte met deze moeilijke wkn. Zal je altijd zien, als je het echt niet kan hebben, wordt iedereen maar zwanger en worden er allemaal babies geboren in de fam.
    Hou moed hoor, jou tijd komt ook nog wel.

Kruimel

#3197058 Quote

Hoi FF,

Wat ontzettend rot voor je! Toevallig moest ik vandaag aan je denken en ik had zo gehoopt dat ook jij met goed nieuws zou komen. Ik vind het echt balen, ik had het jou ook zo gegund. Ik wens je heel veel sterkte toe, probeer de moed niet te laten zakken (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan). Als je je hart wilt luchten, dan kan je altijd bij ons op het forum terecht. We leven enorm met elkaar mee!
    Ik blijf voor je duimen hoor!

Heel veel liefs, Ibbeltje

#3197075 Quote

Wat jammer zeg! Het zal ook eens meezitten…. Ik kan me voorstellen dat je even heel verdrietig bent! Maar echt meissie het gaat goedkomen!! KOP OP!! Volhouden hoor!!! Jij bent sterk en je wordt straks zwanger van een prachtig kind dat weet ik zeker!!
    lfs ing

#3197078 Quote

Hey meid,

Wat ontzettend vervelend allemaal. We kunnen alleen maar via hier troost bieden.
    doe lekker even rustig aan en neem de tijd om dit te verwerken. Dit is nooit leuk.

En inderdaad wat Kruimel zegt. wacht misschien even een maandje??? Is inderdaad stukken beter voor je lijf en geest.

Liefs

Nicole

#3197080 Quote

Hoi

Echt balen dat je ongi bent geworden.
    Ik heb het ook al 2 keer gehad, positieve test en dan 's middags ongi worden.
    Ik doe/deed ICSI in de eigen cyclus en ik word iedere keer pas op de bloedtest dag ongesteld, ook niet erg leuk.
    Ik voelde steeds wel aankomen dat ik ongi werd, maar stiekem bleef ik wel hoop houden.
    Veel succes met het verwerken en veel succes met de volgende poging.

groetjes

Annemieke

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197084 Quote

oooooooohh, wat jammer…. en dan ook nog tot het laatste moment je zo in onzekerheid laten, afschuwelijk. Misschien is het inderdaad wel lekker om even te wachten? Hoewel ik me ook kan voorstellen dat je meteen door wil hoor, dat wilde ik ook vaak.
    Meid, ik hoop dat je ondanks de teleurstelling toch de kracht kunt vinden voor de volgende poging. Heel veel sterkte!

liefs, Saartje

#3197087 Quote

Hoi FF, wat een enorme teleurstelling zeg. En ja alles wat er in je omgeving gebeurt doet er natuurlijk ook geen goed aan. Hou je taai en rust nu lekker een tijdje uit, lekker op vakantie ofzo………..en dan je straks weer vol energie aan de 2e poging beginnen.

Kus, Pleun

#3197097 Quote

He lieverd,
    Wat ontzettend balen….En dan ook nog al die zwangeren om je heen, maken het soms nog eens extra moeilijk. Huil maar lekker uit bij je mannetje, dat zal wellicht het verdriet een beetje draaglijker maken.

Sterkte meid!

Liefs indy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct