Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420947 1e Ivf Poging Mistlukt Rode Duivels Zijn Er - pagina 2

• Auteur

Nou ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen. Wat ongelofelijk @#%*&%$#@. Zo nu heb ik me wel even netjes uitgedrukt . Kan me er alles bij voorstellen dat je geen zwangeren kan verdragen om je heen. Ik heb nu ook al gezegd voor mij geen babyshowers meer ik kom altijd depri en huilend weer thuis.

Kop op. Ik zou het niet weten hoe het zit met hoe nu verder. Heb je het ziekenhuis al gevraagd of zij dat weten?

Huil maar lekker uit en dan vol goede moed naar de volgende poging. Ik zal hard duimen voor een wondertje voor jullie.

Liefs Sabine

#3197147 Quote

Hoi,

Wat ontzettende balen zeg!!!! Sh*tzooi!!
    Word het ook altijd pas op de dag zelf of later…..grrrrrr
    In 'mijn' ziekenhuis mag je nooit de eerst volgende cyclus beginnen, moet minimaal één volgende menstruatie tussen zitten. Dan begin ik op dag 3 met de pil en dag 17 met decapeptyl.
    Hopelijk snel een nieuwe kans voor jullie! Houd vol! Eens komt de dag dat wij hier goed nieuws mogen posten!

Sterkte…
    Liefs Anne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen