Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420948 Hsg Onderzoek

• Auteur

hallo dames daar ben ik weer,

vanmiddag zijn we voor de hsg geweest en we hebben de oorzaak gevonden 1 eileider is dicht. nu moeten we 24 jan. weer heen voor gesprek. ik heb geen idee wat ze gaan doen of hoe ze het gaan openen.
    wie heeft hier ervaring mee? groetjes fran.

#3197076 Quote

Hoi,
    Bij mij waren beide eileiders dicht. Er is er toen eentje open geraakt door het doorspuiten. Ik ben daarna zowaar spontaan zwanger geweest. 1 eileider open is dus voldoende voor normale bevruchting. Bij mij is het daarna echter niet meer gelukt dus is het toch ivf geworden want tja daarvoor heb je geen eileiders nodig. Ik denk alleen dat jij met 1 prima eileider gewoon zwanger kan raken.
    gr.Ing

#3197089 Quote

Hoi Fran, ik heb ongeveer een jaar geleden het HSG onderzoek gehad, maar bij mij was alles in orde, dus kan je helaas niet verder helpen.

Heel veel succes met het gesprek!

Groetjes, Pleun

#3197123 Quote

Hoi Fran

Ik lees wel vaker mee op dit forum maar reageer bijna nooit,ben nu zwanger na 2,5 jaar mm. Ook ik heb een hsg onderzoek gehad in september. Bij mij kwamen ze er ook achter dat er 1 eileider dicht zat. Bij het vervolggesprek kon ik kiezen om nog een 6 maanden door tegaan met clomid   en dan een kijkoperatie of meteen een kijkoperatie. De gyn raadde aan om eerst nog 6 maanden door tegaan met cloimd omdat volgens hem een kijkoperatie ook risico' s met zich mee brengt. Hij gaf aan dat het heel heel soms gebeurd dat de goede eileider dan ook beschadigd raakt. Wij hebben er toen voor gekozen om eerst nog door te gaan met clomid. Uiteindelijk heb ik toen ook een pregnylinjectie gehad en zo ben ik zwanger geworden.Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.

groetjes stierin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct