Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420950 Judith2

• Auteur

Hoi Judith,

Voor jullie is het begrijp ik ook spannend. Wanneer weet je het of het zaad aan de eisen voor iui voldoet? De arts had het over in februari beginnen met IVF.
    Bij ons in het ziekenhuis is er geen wachtlijst.Dus laten we hopen dat het nu helemaal goed gaat komen.

Liefs Sabine

#3197064 Quote

Hoi Sabine!
    Wij krijgen vanmiddag de uitslag van de opwerktest…….. spannend! Als dit goed is, gaan we vanaf de nieuwe cyclus 3x IUI doen met lichte hormoonstimulatie (weet nog niet welke), en daarna evt 3x IUI met zware hormoonstimulatie. Als de opwerktest niet goed gaat of ik na de IUI pogingen nog niet zwanger ben zal het IVF/ICSI worden.

Wat mooi dat jullie gelijk in februari kunnen beginnen met IVF en dat er geen wachtlijsten zijn! Mag ik vragen in welk ziekenhuis jullie IVF krijgen? Wij lopen in het Delzicht ziekenhuis (Delfzijl). Evt vervolg voor IVF zal in Groningen zijn.

Ik wens jullie heel veel succes toe met de eerste IVF poging en ga hard voor je duimen!

Groetjes,
    Judiht

#3197065 Quote

Hoi Judith,

Nou dat is inderdaad erg spannend. Ik ben toen begonnen met iui met clomid ( ik denk dat dit onder lichte hormoonstimulatie valt) en daarna echt met prikken. Clomid zijn tabletten die je in moet nemen.

Ja nou wordt alleen zijn zaad nog gecontroleerd of het IVF/ICSI word maar de behandeling voor mij blijft hetzelfde.

Wij lopen in het Flevoziekenhuis in Almere en die werken samen met het VU in Amsterdam.

Ik zal voor je duimen op een positieve uitslag vanmiddag.

Liefs Sabine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct