Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420952 Judith 2

• Auteur

Hoi Judith,

Ik las dat jij ook in het Defzicht ziekenhuis in Delfzijl  loopt, wij toevallig ook.
    Volgende week hebben we een gesprek om te starten met de IUI behandelingen en hopen na drie jaar eindelijk een beetje succes te hebben.
    We zitten nu een jaar in de medische molen, alle onderzoeken gehad en tijdens een kijkoperatie is er endometriose van de eierstokken verwijderd.
    Na een pauze van drie maanden zonder spontane zwangerschap  gaan we nu voor IUI.
    Ik las dat jij net als ik ook met IUI behandelingen gaat starten, best grappig eigenlijk.
    Heel veel succes hoor.

Groetjes, Annet

#3197068 Quote

Hoi Annet!
    Wat leuk om iemand te treffen uit het hoge noorden die ook in het delfzicht loopt, dat had ik niet verwacht. Misschien komen we elkaar wel een keer tegen als we rond dezelfde tijd beginnen. Onze vaste gyn is Declerq, en bij jullie?
    Wij zitten sinds eind okt in de medische molen, aantal zaadcellen bij mijn man blijkt sterk verminderd te zijn. Ik heb in dec alle onderzoeken gehad, bij mij was alles OK, dus het voorstel was om nu eerst IUI te proberen mits het aantal zaadcellen  na opwerken voor IUI voldoende blijkt te zijn.  Net gebeld voor de uitslag, maar het blijkt toch een dag langer te duren en morgen is de gyn afwezig, dus kunnen we vrijdag pas bellen voor de uitslag .
    Ik wens jullie ook heel veel succes toe en zal je op de hoogte houden!
    Groetjes,
    Judith

#3197077 Quote

Ook wij hebben declerq als vaste arts waar we erg tevreden mee zijn
    maar hebben tijdens de eerste onderzoeken een paar maal een andere arts gehad waar we ons minder prettig bij hebben gevoeld.
    Meestal maak ik nu bewust een afspraak met Declerq, hoe is jou ervaring?

#3197093 Quote

Hoi Annet,
    Wij zijn ook erg tevreden over onze vaste gyn. Erg vriendelijk en legt alles goed uit. Bij sommige echo's en bij de hsg had ik ook een andere arts / nurse practitioner.
    Zo'n klein ziekenhuis bevalt sowieso wel goed, niet vaak overvolle wachtkamers en afspraken kunnen snel na elkaar geregeld worden. Begin dec voor het eerst bij de gyn geweest en gelijk diezelfde maand nog alle onderzoeken gehad. En het voordeel is dat ik niet te veel bekenden / collega's tegenkom, aangezien ik in het UMCG werk.

Groetjes,
    Judith

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct