Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420955 Nog 4 Dagen Tot Waarschijnlijke Nod

• Auteur

heey dames

het wordt weer een beetje spannend! Ik zit vandaag op dag 29! Vorige keer was mijn cyclus met behulp van clomid 32 dagen! Ik heb deze maand ook weer clomid geslikt maar heb verder geen controles gehad bij de gyn!

Dus ik weet nu niet wanneer en of ik een ei heb gehad!  Ik moest van de gyn uitgaan van een cyclus van ong 32 dagen en als ik een dag overtijd was niet gelijk gaan testen! mocht ik nu niet ongi worden en ook niet zwanger zijn dan heeft de clomid niet geholpen en dan moet ik gelijk bellen en dan kan ik weer langskomen!

Ik ga ervan uit dat ik of ongesteld word of dat het medicijn niet geholpen heeft!

kus kus coortje

#3197102 Quote

oh, ik zou gek worden van ongeduld, elke dag is me nu al te lang, en mijn cyclus is goed voorspelbaar, maar zeker nu in jouw geval kan ik me voorstellen dat elke dag er één te lang is…

Ik wens je veel sterkte met het wachten en ik duim voor je

#3197103 Quote

Hoi Coortje,

Spannend, ik zou ook gek worden van ongeduld.
    Veel succes met die laatste spannende dgn, hopelijk worden ze beloond met een positieve test.

Kruimel

#3197112 Quote

Hoi Coortje,

Veel succes met de laatste spannende loodjes! Ik hoop voor je dat het heel positief gaat aflopen en dat je volgende berichtje goed nieuws is.

Groetjes Ibbeltje

#3197121 Quote

Hey Coortje,

Lange tijd niet gezien op het forum, spannend man ik moet maandag bloed prikken zit dan op dag 22 van mijn cyclus, mijn gyn zij dat ik ongeveer om de 4 a 5 weken ongi kan worden. Ook ik kan niet weten wanneer ik ongi moet worden zit tussen de 32-64 weken in snappie.

Ik hoop echt voor je dat het raak mag zijn, ik ben nu 1x met Clomid begonnen maar om eerlijk te zijn zegt me gevoel dat dit niet werkt bij mij en wil ik graag met IUI beginnen, maar ja je weet het niet ben gewoon weer een ongeduldig.. Hou je me op de hoogt, spreek je snel weer.

Liefs Mariska

#3197124 Quote

hey hope and faith

Dat gevoel had ik ook bij de 1 kuur van clomid! Maar bij mij sloeg het ook gewoon goed aan! Heb jij geen echo's gehad dan??? Ik heb de eerste ronde vanaf dag 10 inwendige echo's gehad  en dat om de 2 dagen! Zo kon je bij mij zien dat ie goed groeide en idd ool gesprongen was! Ik heb toen ook moeten bloedprikken!

Ik zit nu op de 2e kuur en op dag 30 en ik moet nu gewoon afwachten omdat de gyn heb gezegd dat ik het eerst 3 maand alleen moet proberen nu!!!!

heel veel succes

coortje  

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197126 Quote

oh wat spannend zeg!!!
    ik hoop dat het positief uit pakt voor je.

#3197133 Quote

jaja morge nod en ik voel helemaal niks!!!!!!!! maar ik ga mrgen nog niet testen als ik niet ongi word! daar wacht ik een paar dagen mee! Mss heb ik wel geen eisprong gehad!!!1 bedankt voor het duimen        

kus cora

#3197134 Quote

hoi coortje,

jeeee spannend joh

ik ga zeker voor je mee duimen

succes

groetjes moekje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct