Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420957 1ste Follikel Meting Gehad

• Auteur

Hoi meiden,

Ik heb vanmiddag  de 1ste follikel meting gehad.
    Wat was ik zenuwachtig zeg. Stel je nou toch eens voor dat ik een buik vol met follikels hebt.
    Ik spuit maar 100 IE, is een vrij lage dosis voor een IVF. Maar ik reageerde met de  1ste IUI al TE heftig op 75 IE, dus vandaar die lage dosis.

Maar goed nieuws…………, geen buik vol met follikels maar al 5 mooie grote follikels en een paar kleintjes. Die kleintjes gaan niet mee doen, maar hopelijk gaan die 5 het wel allemaal doen. De grootste is 14 mm en die andere 4 iets kleiner.
    Ik was eerst wel een beetje teleurgesteld, vond 5 toch wel een beetje weinig. Maar de arts vond het een perfecte hoeveelheid. Ik vond 10 ofzo wel een mooi aantal.
    Mijn baarmoederslijmvlies was ook perfect aan het groeien, 7,5 mm al. Dus ik ben een lekker bedje aan het maken.

Volgende week maandag heb ik de 2de meting. Hopelijk zijn ze dan groot genoeg, dan heb ik woensdag de punctie (brrrrrrrrrr).

Kruimel                      

#3197096 Quote

He kruimel,
    Ik vind het ook een goede score hoor! En in een week tijd kan er nog heel veel veranderen hoor. Ik had ook de eerst fm 9 follikels en de tweede (een week erna) 17 follies. Dus……En er hoeft tenslotte maar één het uiteindelijke einddoel te halen toch???

Heel veel succes!   Liefs indy

#3197110 Quote

Hoi Kruimel,

Geweldig score, 5 follikels en dat al na 1 week 100 IE spuiten! Nou meid, geen zorgen meer maken hoor, die 5 gaan het vast redden. Dat zijn TOPPERTJES! Hopelijk is inderdaad de punctie volgende week woensdag, het kan maar beter achter de rug zijn. Je zit er toch tegenaan te hikken, althans dat heb ik. Misschien  hebben wij wel allebei op woensdag onze punctie net zoals Indy en Pleun. Ik moet vrijdag weer terug voor mijn 3e meting, bij mij groeien ze niet zo hard als bij jou.
    Veel succes, we horen wel wanneer de punctie is.

Liefs, Ibbeltje  

#3197118 Quote

Hoi Kruimel,

5 is zeker een mooi getal. Ik had bij de 1e meting 8 follikels en uiteindelijk zijn er maar 3 weggehaald. Ik moet wel zeggen dat ik 5 metingen heb gehad omdat die van mij niet zo wilden groeien.

Maar als ik jou verhaal hoor ga jij zeker de goede kant op. En misschien doen die kleintjes dadelijk wel weer mee. Je weet het maar nooit. Goede moed houden hoor.

Liefs
    Nicole

#3197125 Quote

Hoi Kruimel,

Ik heb helaas geen verstand van de hoeveelheid en wat goed is of niet maar als ik het hier zo lees gaat het helemaal goed komen.

Ik wil je dan ook heel veel succes toewensen de komende week!

Groetjes,
    Rosanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct