Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420958 Raar Gevoel

• Auteur

hallo ik heb al vanaf vorige week maandag rare buikpijn!! geen ong pijn, maar raar gevoel, een beetje een zware buik lijkt het wel, zou het dan  toch raak zijn ?? nog 2 daagjes wachten en dan moet ik weer naar de gyn en dan hoop ik dat hij mij goed bericht kan geven , heb afgelopen maandag bloed moeten laten prikken voor het progesteron   te meten, heeft iemand dit ook al meegemaakt ??kan hij dan aan mijn bloed zien of dat ik inderdaad zwanger ben ja of nee??? en die buikpijn zou dat komen omdat het daar allemaal aan het rommelen is of gewoon dat ik ong moet worden?? ik denk maar het laatste dan valt het altijd mee maar het valt niet mee om toch stiekem al verder te denken!!! hoe of wat enz…..
    ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen,
    tot snel, groetjes wendy

#3197104 Quote

Hoi Depri,

Dit zijn weer spannende dgn voor jou.
    Uit het bloedonderzoek dat jij hebt gehad kan je niet zien of je zwanger bent. Vanaf je NOD kan je je bloed laten onderzoeken op de aanwezigheid van HCG, daar was het bij jou nog te vroeg voor en waarschijnlijk zoeken ze daar bij jou ook niet naar.

Progesteron wordt gemeten om te kijken of je een goede eisprong hebt gehad. Na je eisprong neemt dit hormoon in je bloed toe. Dus hoe hoger hoe beter

Ik ga   voor goed nieuws.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct