Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420959 Voor Coortje

• Auteur

Hoi Coortje,

Ik moet maandag wel bloed prikken voor progesteron waarde, maar voor de rest hoef ik niet terug te komen voor echo's (vind ik wel jammer) als ik nu ongi wordt moet ik voor de 2x wel terug komen bij gyn en dan gaat hij waarschijnlijk wel kijken of het aanslaat. Tot die tijd moet ik wachten, wachten en nog een wachten zucht. Ook voor mij geld dat ik eerst drie maanden moet proberen ben ik dan niet zwanger kijken we verder voor evt. verhoging van de dosis of iets anders gebruik nu 1 tablet Clomid per dag van dag 3 t/m 7 van me cyclus. Ik lees wel veel op het forum maar voor de rest schrijf ik niet veel omdat er op dit moment niet echt iets spannends gebeurt en we gewoon moeten afwachten.

Wat ik wel vervelend vind is dat ik als nog niet weet hoe me cyclus werkt, terwijl die medicijnen wel moete zorgen voor een regelmatige cyclus.  HELP !!
    Ach ja ik ben gelukkig wel positief ingesteld, lukt dit niet dan zien we wel weer verder toch ? nou spreek je later wel weer.

Liefs Mariska

#3197132 Quote

heey

Ik lees ook elke dag wel even mee maar schrijf ook niet zoveel omdat ik ook niet heel veel te vertellen heb! Ik zit nu op dag 31 en het wordt dus een beetje spannend! Ik vind het vooral spannend omdat ik nie weet of ik wel een eisprong heb gehad! Dus als ik morgen niet ongi wordt ga ik denk ik niet gelijk testen!

Bij jouw is het dus ook weer spannend, poeh wat een geduld moeten we hebben he!
    Ik moet vanmiddag weer ff werken van 13.15 tot 17.00, ben de hele week thuis geweest vanwege een val van de trap ( dom he)

kus kus

#3197137 Quote

Ik ben op dit moment op me werk, alleen zijn alle directeuren weg en is het dus erg rustig en kan ik lekker ff bijtanken. Ik hoop dat je snel je uitslag weet want dat wachten is idd er frustrerend. Succes met werken vanmiddag en ik spreek je wel weer op het forum.

Liefs, Mariska

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct