Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420960 En Nou

• Auteur

hallo dames daar ben ik weer, ben vandaag naar de gyn geweest en nu blijkt dat alles goed zit bij mij , en nu moet mijn man dinsdag nog een zaadonderzoek laten doen en dan weten we rond 17:00 of dat dat ook goed is en dan moeten we weer   wachten , ongeveer 3 maandjes en als ik dan nog niet zwanger ben moet ik weer terug komen want dan zit ik over de 2 jaar heen en dan gaat hij verder kijken wat dan nog te doen?? omdat ik al twee keer eerder spontaan zwanger ben geraakt moet het op zich nou ook gewoon lukken?? maar ik heb nu zoiets van laat alles maar ik wil het eigenlijk al helemaal niet meer !! iedere maand dat gewacht en dan weer buikpijn enz…. en die onzekerheid ik heb het nu effe gewoon helemaal gehad!! net als nu weer heb al ongeveer 11 dagen buikpijn niet ong buikpijn maar weet niet goed hoe ik het moet uitleggen heb ik normaal ook nooit?? wel een paar dagen van te voren maar niet zolang al? als ik nu dit weekend niet ong wordt dan moet ik van de gyn maandag een test doen en is die positief meteen hem bellen en is hij weer eens negatief zoals gewoonlijk dan moeten we doen wat ik hier boven heb geschreven,
    sorry voor het lange verhaal maar heb het vandaag effe gewoon gehad,
    tot snel weer,
    groetjes wendy

#3197139 Quote

Sjongen jonge dat kan je er nog wel ff bij hebben, een voordeel is gelukkig dat je niks mankeerd het nadeel is dat het zo lang duurd twee jaar al zucht. Ik kan begrijpen dat je radeloos bent. Misschien licht het probleem bij de zwemers van je man en kan je alsnog snel een behandeling starten. Ik hoop voor je dat je snel de uitslag krijgt en geholpen mag worden. Je kan trouwens ook aangeven wat je graag zou willen want na twee jaar van wachten vind ik dat je wel recht hebt op een begeleiding. Vraag anders een second opinium aan die is gratis. Wie weet gaan ze je wel sneller helpen dan, want elke dag erbij met wachte is een dag te lang eigenlijk.

succes en liefs van
    Mariska

#3197146 Quote

Hoi Wendy

Wat is dat wachten vervelend he? Ik ben het met je eens!
    Wie weet hoeven jullie de medische molen op het nippertje toch niet in, als je nu toch spontaan zwanger blijkt te zijn. Maar anders wens ik je veel succes, geluk en geduld! Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid! Hou vol!
    Groetjes, Maan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct