Hoi lieve meiden!
We leven allemaal erg met elkaar mee, dus zowel goed als slecht nieuws moet je met elkaar kunnen delen, toch?
Wij hebben vanmorgen een zeer teleurstellend bericht ontvangen van het ziekenhuis. De bevruchting door middel van ICSI is niet gelukt. Ik had 4 goede eitjes, bij 3 eitjes is de bevruchting helemaal mislukt en bij 1 eitje is de bevruchting wel gelukt, maar was de kwaliteit niet goed, waardoor er geen terugplaatsing kan plaatvinden.
Jullie snappen wel dat ik zeer verdrietig ben. Uiteraard is mijn man er voor me door dik en dun en voor hem is het ook niet makkelijk.
Terugkijkend op de 1e IVF/ICSI behandeling moeten we toegeven dat mijn man best behoorlijk verkouden was, dus daar kan ook een stukje oorzaak liggen. Ten 2e had ik maar 5 folikels met daarin 4 eitjes, dat is misschien ook wat aan de magere kant. We hebben nog geen evaluatie gehad hoor, we worden vanmiddag teruggebeld wanneer dat zou kunnen, en dat gaan we van beide kanten bespreken wat is mis is gegaan en wat we moeten/kunnen doen om meer kans van slagen te hebben bij een 2e poging.
We hadden een beetje in ons hoofd om 27 januari op wintersport te vertrekken en denk dat we dat nu dan ook maar gaan boeken, dan hebben we lekker een weekje om weer helemaal te ontspannen, zodat we daarna wil vol frisse moed en vol energie aan een 2e poging kunnen beginnen!
Voor iedereen: allemaal bedankt voor jullie medeleven en heel veel succes en ik blijf julli volgen en van me laten horen hoor!
Dikke kus, Pleun