Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420962 Vlinderjana

• Auteur

Lieve Jana

Hoe is het met jou? Is de iui woensdag uitgevoerd? Vast wel, want het zag er allemaal goed uit  begreep ik uit je berichtje. Dan is het 'grote afwachten' nu weer begonnen. Ik ben het met je eens: drie maal is toch echt scheepsrecht, dus ik hoop dat dat in dit geval zeker ook voor jou geldt!!
    Hou je me op de hoogte?
    Ik heb vandaag een uitgangsecho gehad, maar die was helaas (weer) niet goed. Het zag er uit alsof de menstruatie nog niet ver genoeg op gang was, te dik slijm, en er zit ook nog een follikel (of cyste?). D.m.v. bloedprikken zagen ze dat het oestradiol-hormoon nog te hoog was, dus ik kan nog niet met clomid beginnen. Nu moet ik maandagochtend weer terug, voor een nieuwe echo en bloedprikken… Nu maar hopen dat ik dit weekend echt FLINK ongesteld word, zodat die waarde naar  beneden gaat. Snap er niks meer van, heb ineens een hele lange cyclus   van meer dan 5 wkn.
    Al met al begin ik een beetje het gevoel te krijgen dat die iui's niet voor mij zijn… het lijkt me wel niet gegund!

Ik wacht maar weer af. Ik hoop in elk geval dat jij meer geluk hebt deze ronde!! Ik duim weer hard voor je dat het nu raak mag zijn.
    Enne, geniet van het weekend! Ga je nog iets leuks doen?

Groetjes en liefs, Maan

#3197185 Quote

lieve maan,

wat ongelovelijk balen dat je ongesteldheid niet doorzet.
    zo kan je idd. niet starten met je clomid.
    ik hoop dat je afspaak bij het ziekenhuis vandaag veel duidelijkheid geeft.
    jij hebt nml. wel steeds veel tegenslagen met je iui.
    en nu in totaal nog maar 1 poging kunnen ondernemen.
    mischien zal ivf een betere optie voor je zijn.
    iui geeft al een zeer kleine kans op zwangerschap, ( 8% zeiden ze bij ons)
    en helemaal op de manier bij jouw.
    ivf is de kans van slagen toch een stuk groter.
    houd me op de hoogte meid!!

ik heb idd. mijn 3de iui gehad.
    zit nu op dag 5 van de wachtbank.
    spannend weer.
    ik verwacht er niet te veel van, dan kan het alleen maar mee vallen.
    zelf heb ik het gevoel dat het met iui niet gaat lukken bij ons.
    we nemen dan ook na deze poging een mnd. rust en gaan een gesprek aan met de behandelend arts.
    ik wil nml. geen half jaar iui als de slagings kans bij ons zó laag is.

wel, ik duim voor jou voor een positieve uitslag vandaag.
    houd je haaks.
    warme groet, jana.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct