Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420963 Volgende Week Punctie

• Auteur

Hoi lieve meiden,

Het gaat er dan toch van komen! Vandaag moest ik voor de derde follikelmeting naar het ziekenhuis. Ik was best gespannen omdat de vorige keer mijn eitjes niet zo hard groeiden. Gelukkig bleek tijdens deze echo dat  er 3 grote follikels zitten van ongeveer 19 mm, maar tot mijn grote verbazing (en die van de arts) komen er ineens nog meer follikels tevoorschijn die weliswaar een stuk kleiner zijn, maar hopelijk nog groter gaan groeien. De arts wil toch graag proberen om uiteindelijk op 6 of 7 follikels uit te komen voor de punctie, zodat  er wat meer eicellen bevrucht kunnen worden. Ik moet nu tot maandag Gonal-F blijven spuiten, maandag  wordt er nog 1 echo gemaakt. Hopelijk zijn er dan 6 of 7 follikels te zien die groot genoeg zijn voor de punctie. Ik hoor maandag dan ook meteen wanneer de punctie precies zal zijn, in ieder geval staat wel vast dat het volgende week gaat gebeuren. Spannend!  
    Duimen jullie voor mij?

Liefs, Ibbeltje

#3197151 Quote

Zo….das goed nieuws!!!!
    Hopelijk maken de andere kleintjes ook nog een groeispurt enneh…tuurlijk duimen we voor je!

Liefs indy

#3197156 Quote

Hoi,

Dat is zeker goed nieuws. Waarschijnlijk zul je dan de punctie woensdag hebben als je maandag nog terug moet komen. Ga zeker voor je duimen.

En de punctie valt reue mee. Maak je maar niet te druk.

Liefs
    Nicole

#3197157 Quote

Hé lieve Ibbeltje, wat goed zeg, super, zie je wel, de aanhouder wint! Heel veel succes as. maandag met de echo en wie weet as. woensdag wel de punctie. Vergeet je je warme sokken niet?

Kus, Pleun

#3197162 Quote

Hé Ibbeltje,

Zie je nou wel, het wachten wordt beloond. Hopelijk hebben die kleintjes er ook nog zin in. Spreek ze maar flink toe dit weekend.

Ik heb maandag de 2de FM, dus misschien hebben we wel samen de punctie woensdag. Kunnen onze mannen woensdag  allebei hun potje vullen in het EMC.

We houden elkaar op de hoogte hé?

Kruimel  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct