Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420964 Zo Ik Zit Op De Sofa

• Auteur

Hallo lieve meiden,
    ik zit dus op de sofa. Er waren van de 10 eitjes,
    maar liefst 8 bevrucht. Goede score hé?

Was alleen een beetje vreemd gegaan…pas na de terugplaatsng (toen ik
    vroeg hoeveel eitjes er nu bevrucht waren) zeiden ze dat ze dit zo
    zouden navragen aan het lab. En wat bleek…..er zijn er dus twee terug
    geplaatst. Wij dachten echter dat ze alleen twee embryo's zouden
    terugplaaten als de kwaliteit niet helemaal toppie was. Maar vandaag
    vertelden ze dat ze alleen één terugplaatsen als deze embryo een TOP
    embryo was. Raar maar waar. Dat was wel even schrikken, wat onze
    voorkeur gaat in eerste instantie niet echt uit naar een tweeling. Dat kwam dus nogal onverwacht. Maar we zijn het er beiden overeens: beter twee muppies dan helemaal geen..

Nu zitten we dus lekker op de sofa en 25 jauari mogen we om 11:30
    testen. Een (dubbele) spannende tijd breekt nu dus aan.

Liefs Indy

PS nicole (1) heb jij ook de ervaring dat ze in het AZM standaard twee emmy's terugplaatsen, zonder te overleggen????Of hoe is dat bij jullie gegaan (en wat is jullie vooraf verteld?

#3197153 Quote

Hoi Indy,

Ik heb 24-1 mijn nod, dus ik weet precies hoe je je voelt en het wordt zeker spannend de aankomende dagen. Ik zit ook in de mmm, maar ik ben dmv clomid tot een eisprong gekomen. Ik heb al een zoontje van 9mnd. Dit is de 1e keer dat we nu een echte eisprong hebben gehad gelukkig. Mijn zoontje is wel via de natuurlijke weg gekomen. Het kan soms raar lopen en na de bevalling werd ik dus niet meer ongesteld. Nu bleek ik dus geen eisprong meer te hebben en mijn schildklier werkte te langzaam. Dit kon een oorzaak zijn, het heeft zich vanzelf weer hersteld. Ik wens je strekte de aankomende dagen. Is dit voor jou de 1e keer terugplaatsing? Ik zal voor je duimen dat het raak is.

Gr. M

#3197154 Quote

hoi meiden,

succes op het wachtbankjes / sofa hahahaha

ik ga zeker voor jullie duimen

strooi nog even wat sterretjes jullie kant op ******************************************

SUCCESSSSSSSSSSSSSSSSS

groetjes moekje

(ik zit nu op het zwanger forum ,   kom van dit forum af en volg het nog steeds )

#3197155 Quote

Hey Indy,

Inderdaad wat een goede score zeg. En antwoord op je vraag. Ja dat doen ze inderdaad. Wij kwamen voor de terugplaatsing en pas daarna werd gezegd hoeveel het er waren. Ook hoeveel er bevrucht waren. Wij hadden 1 topembryo en 1 die iets minder was, vandaar dat wij er 1 hebben gekregen. die andere heeft de vriezer ook niet gehaald.

Daar moeten jullie dan ook nog bericht over krijgen toch? spannend hoor. Ga extra hard voor je duimen. En 2 is beter dan 1. Zo heb je ook 2 kansen moet je maar denken.

Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn weblog.

Liefs
    Nicole

#3197158 Quote

Hoi Indy, wat goed zeg, 2 emmy's. In ons ziekenhuis plaatsen ze altijd 2 emmy's terug, mits er 2 goede zijn natuurlijk. Als je er liever 1 teruggeplaatst wilt hebben kan dat ook, maar dan moet je dat vooraf aangeven.

Geniet lekker van de sofa, probeer een beetje afleiding te zoeken de komende weken, maar het zal best een spannende tijd zijn.

Kus, Pleun

#3197160 Quote

Hoi Indy,

Dat is zekerweten een fantastische score.

Ik kan me voorstellen dat als jullie voor 1 emmy gingen en er worden er 2 terug geplaatst even schrikken, maar je moet maar zo denken, beter 2 hummeltjes dan geen hummeltje.
    Je hebt nu dubbel zoveel kans om zwanger te worden.

Doe rustig aan deze 2 lange wkn en mijn duimen blijven draaien hoor.
    Hopelijk wordt het lange wachten nu beloond met een + (of l   l).

Kruimel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197161 Quote

Prima score hoor!! Jij hebt dan emmy's gehad in de categorie 'goed' en dan plaatsen ze er 2 terug. Pas als het eitje zover is doorgedeeld dat de cellen niet meer te tellen zijn dan spreken ze van een 'top' emmy. Mijn buren hebben er ook 2 terug laten plaatsen en die hebben nu 2 meiden enne je bent wel in 1 keer klaar hoor!

Toen wij hoorden dat ons zielige slecht gedeelde enige emmy doorgedeeld was naar een tweeling moesten we erg wennen maar daarna vonden we het al snel fantastisch en erg bijzonder. Nu dreigt het mis te gaan en dan is het weer gek om van het idee tweeling af te stappen.
    Laat het over je heen komen. Als het ment to be is dat jullie 2 gezonde kids krijgen dan is dat een geweldig cadeautje toch?

x ing

#3197168 Quote

Hoi Indy,

Geweldig meid! Supernieuws dat er twee emmy's teruggeplaatst zijn, je bent er dan meteen vanaf. Ik ga heel hard voor je duimen dat je nog heel lang op de sofa blijft zitten .

Heel veel liefs, Ibbeltje

#3197220 Quote

Dat is inderdaad een goeie score en wel een beetje vreemd dat ze 2 eitjes terugplaatsen zonder te overleggen maar goed nu heb je wel 2x zoveel kans.

Ik zal ontzettend hard voor je duimen en nu dan maar de wachtweken in.

Sterkte met het wachten.

Liefs Sabine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct