Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420965 Voor Alle Meiden Hier

• Auteur

Hallo allemaal,

Het is me ff teveel om op alle berichtjes persoonlijk te reageren op dit moment. Toch wil ik laten weten dat ik nog steeds met jullie meelees en meeleef.
    Ik wil jullie ook nogmaals bedanken voor het medeleven wat ik van jullie krijg nu we zelf in een nare situatie zitten.
    Ik blijf duimen voor iedereen hier dat het snel gaat lukken met zwanger worden!

Dikke X ing

#3197164 Quote

Dank je wel Inge! Jij ook weer heel veel sterkte de komende dagen! Liefs, Pleun

#3197167 Quote

merci inge,
    ik leef ook erg met jou mee.
    wens je dan ook veel sterkte de aankomende dagen.
    en ik hoop dat er uit al  de negatieve spanningen iets positiefs komt.

groetjes, jana.

#3197169 Quote

Lieve Inge,

Bedankt! Jij ook heel veel succes en sterkte de komende dagen. Ik denk aan je!

Liefs, Ibbeltje

#3197170 Quote

Dank je wel, lieve Inge, ik wil jou heel veel sterkte en kracht toewensen in deze hele   moeilijke periode.

#3197198 Quote

Lieve Inge,
    Dat begrijpt iedereen wel denk ik dat je niet alles bij kunt houden.
    Wij houden jou wel in de gaten!

xxxxxxxxxxxxx

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197214 Quote

Ha Ing,

Ik spreek je natuurlijk regelmatig over MSN, maar ook even hier… je bent een topper hoe je met dit omgaat! Volgens mij heb je nu weer een echo, ik hoop echt zo dat er wat 'positiefs' te melden is zometeen…
    heel veel liefs, Saartje

#3197219 Quote

Lieve Inge,

Ik vind het zo knap van je dat je nog zo met ons meeleeft terwijl het bij jullie nu zo onzeker is. Je bent een Top meid en het is je zo gegunt dat het allemaal goed gaat komen.

Ik denk aan jullie!

Liefs Sabine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct