Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420968 Helpie Over Tijd

• Auteur

Helpie!!!! Ik slik nu 3 maanden chlomid en heb een cyclus van 29 dagen…ik zit nu al op dag 37!!! en mijn temp blijft ook aan de hoge kant. Ik heb gisteren een test gedaan maar deze was negatief, ik heb een beetje een rare buik maar voel me verdere okidoki! Wat  moet ik nou? Wij zijn al 4 jaar bezig (onverklaarbaar onvruchtbaar) en ik heb op 29 januari een afspraak staan om weer (na een half jaar pauze) verder te gaan met IUI nr.4 met hormooninjecties. Moet ik morgen contact opnemen met het ziekenhuis en wat kunnen ze dan voor me doen (bloedtest??) Zijn er meer meiden die negatiefe testen hadden en bleek het toch goed te zitten. Ik weet niet wat ik ervan moet denken en durf ook niet te positief te denken want we hebben al genoeg teleurstellingen gehad.

Wie weet wat te doen??

xx to you all!

#3197171 Quote

Hoi,

Wat spannend zeg. Je hoort het wel vaker: negatief getest en toch zwanger. Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met het ziekenhuis; misschien kunnen zij dmv een bloedtest of echo (weet niet of ze nu al wat kunnen zien) je duidelijkheid geven. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Het zou wel geweldig zijn als je inderdaad zwanger zou zijn na 4 jaar proberen.
    Heb je wel vaker zo'n lange cyclus gehad?
    Succes!! Laat je nog horen wat je gedaan hebt?\

Emmetje74

#3197174 Quote

hoi,

ik wil je natuurlijk niet al te veel moed geven, maar bij ons 1e kindje had ik op de dag dat ik van de gyn. mocht testen een negatieve test.
    Ben toen in het ziekenhuis geweest en heb medicijnen gehad om evt een menstruatie op te wekken. Mocht ik zwanger zijn, dan kon dit medicijn geen kwaad en zou het zelfs ten goede komen van de vrucht. (believe it or not… maar dat zei de gyn echt)
    Ik trouw mijn pilletjes ingenomen en er kwam geen menstruatie. Toen ik inmiddels 6,5 week na mijn laatste menstruatie was, kreeg ik een test in het ziekenhuis en een echo. en daar zwom ons wondertje….

Het kan dus wel, maar als ik jou was, zou ik morgen even het z'huis bellen.

Heel veel succes
    mama Peet

#3197231 Quote

Hai!

Ik ben dan toch weer ongi geworden..Ik had gister het ziekenhuis gebeld en van de begeleidend arts moest ik het nog maar afwachten tot vrijdag maar dat is dus niet meer nodig….Ergens ben ik wel opgelucht dat het gebeurd is want die onzekerheid vreet aan je. Maar ja dat hebben we hier allemaal geloof ik. Nu gaan we weer aan de chlomid en 29   januari een gesprek over IUI nr4 met hormooninjecties dus dat wordt een spannende tijd..alleen al om die enge spuiten!!  Ik volg jullie allemaal en ik lees ook vaak dat het best mee valt met die injecties.  

Sterkte allemaal!!!

Groeten  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct