Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420970 Getest En Was Nega

• Auteur

heey dames

Ik heb vandaag getest op dag 33 vorige keer begon mijn ongi met clomid op dag 31 s'avonds en brak het dag 32 s'ochtensd flink door! Ik vanmidag getest en was nega, had ik zelf wel verwacht! Ik ga er nu maar vanuit dat ik geen eisprong heb gehad en bel morgen maar weer naar de gyn! als ik niet zwanger ben wil ik gewoon ongi worden! kus kus

#3197175 Quote

spannend….
    blijf voor je duimen

mama peet

#3197180 Quote

Bah en snik, ik ging ff op het forum kijken of jij al wat geschreven had en dan lees ik dit. Stomme Clomid, slik je die troep werkt het niet goed .   wordt je dus helemaal knetter van. Ik hoop dat je snel ongi wordt, gaat de dosis dan verhoogt worden of mogen jullie naar de insiminatie gaan dan. Ik moet morgen naar ziekenhuis om bloed te prikken en een week of twee weken daarna moet ik volgens mij gyn ongi worden, maar om eerlijk te zijn weet ik bijna wel zeker dat ik niet zwanger ben. Ik hoop dat je snel het antwoord weet en ik blijf aan je denken en voor je duimen, aangezien we bijna in de zelfde cyclus/pakket zitten kan ik je heel goed begrijpen. Hou je ons op de hoogte.

Liefs Mariska

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct