Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420971 Spannende Week

• Auteur

Hoi meiden,

deze week word het weer spannend. morgenochtend hoor ik wanneer onze laatste iui is en ik hoop dat het zaad van mijn man goed genoeg is om in te brengen want de vorige keer was dat niet zo. raken we deze maand niet zwanger dat stoppen we ermee. we hebben gelukkig al een dochter nu 5 mogen krijgen op de natuurlijke weg dat is gewoon een gods wonder en we gaan dan alle babyspullen verkopen dan krijgen we wat rust en gaan we hopen dat er ooit nog eens een wonder bij ons gebeurd ik werk in een babyzaak dus als ik nieuwe spullen nodig heb dan heb ik ze zo aangeschaft.
    iedereen veel succes die ook deze week voor een behandeling moeten.

veel liefs linda

#3197178 Quote

Hoi Linda,
    Heel veel sucses deze week. Ik las je verhaal en moest je even sucses wensen.
    Ook wij heben een dochter van twee en een half en zijn gelijk bezig gegaan voor
    de tweede helaas gebeurd er weer niks, op onze dochter hebben we ook zeer lang
    moeten wachten. Maar ze is er en we genieten volop   en natuurlijk is de wens er
    voor een tweede. Ben al ongeveer vijf jaar onder behandeling van een gynecoloog
    (niet alleen voor het zwanger worden) en heb nu 13 Februari weer een gesprek.
    We zullen dan samen overleggen hoe we de kansen vergroten.
    Groetjes Miranda

#3197181 Quote