Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420971 Spannende Week

• Auteur

Hoi meiden,

deze week word het weer spannend. morgenochtend hoor ik wanneer onze laatste iui is en ik hoop dat het zaad van mijn man goed genoeg is om in te brengen want de vorige keer was dat niet zo. raken we deze maand niet zwanger dat stoppen we ermee. we hebben gelukkig al een dochter nu 5 mogen krijgen op de natuurlijke weg dat is gewoon een gods wonder en we gaan dan alle babyspullen verkopen dan krijgen we wat rust en gaan we hopen dat er ooit nog eens een wonder bij ons gebeurd ik werk in een babyzaak dus als ik nieuwe spullen nodig heb dan heb ik ze zo aangeschaft.
    iedereen veel succes die ook deze week voor een behandeling moeten.

veel liefs linda

#3197178 Quote

Hoi Linda,
    Heel veel sucses deze week. Ik las je verhaal en moest je even sucses wensen.
    Ook wij heben een dochter van twee en een half en zijn gelijk bezig gegaan voor
    de tweede helaas gebeurd er weer niks, op onze dochter hebben we ook zeer lang
    moeten wachten. Maar ze is er en we genieten volop   en natuurlijk is de wens er
    voor een tweede. Ben al ongeveer vijf jaar onder behandeling van een gynecoloog
    (niet alleen voor het zwanger worden) en heb nu 13 Februari weer een gesprek.
    We zullen dan samen overleggen hoe we de kansen vergroten.
    Groetjes Miranda

#3197181 Quote

hallo ik wilde ook even reageren, ik heb ook al twee zwangerschappen spontaan gekregen , ( mijn eerste kindje is helaas dood geboren) en mijn tweede kindje is nu al weer 4 jaar!! en nu duurt het alweer 2 jaar voor dat we weer zwanger zijn??!! we hebben ook al een paar onderzoeken achter de rug maar er komt niets uit alles is gooed bij ons dus eigenlijk moet het gewoon moeten lukken??? misschien zijn we er wel  te erg mee bezig ik weet het niet meer maar nu heb ik zoiets van we hebben nu een dochter van 4 jaar en die is kerngezond, dus ik denk dat ik nu  wel de knop heb gevonden van we stoppen er nu mee en we gaan lekker genieten van mekaar en komt het nog ooit een keer dan zien we het wel, ik hoop echt dat het zo gaat zoals ik het  nu hier heb geschreven want alleen zo krijgen we het weer een beetje gezellig in huis want het zwanger willen worden  neemt heel wat met zich mee natuurlijk!  
    ik hoop voor jou dat er ook een groot wonder gebeurt natuurlijk,
    heel veel succes

#3197184 Quote

Hoi Lindaippel,

waarom ga je na je laatste iui eigenlijk niet verder met ivf als ik vragen mag?

Wij hebben gelukkig ook al een kindje, een zoon van 3. Mijn man is er veel makkelijker in als ik, die heeft zo iets van, als het alleen bij hem blijft is het ook goed.
    Ik kan dat niet, voor mijn gevoel is ons gezin nog niet af.

Bij ons is er ook niets uit de onderzoeken gekomen en het zou dus ook gewoon moeten lukken. Ik ben er ook elke maand mee bezig, wanneer ben ik ongeveer vruchtbaar? en spontaan vrijen is er dan ook niet echt meer bij…

Ik hoop echt dat het voor ons allemaal nog een keer lukt, want het is zo bijzonder om zwanger te zijn en zo ´n hummeltje te zien opgroeien ( ik hoop echt niet dat   ik meiden die nog geen kinderen hebben hier mee voor het hoofd stoot).

Liefs Janu

#3197186 Quote

beste linda,

dapper vind ik het dat je na de laatste iui stopt met de malle molen in het ziekenhuis.
    dat je al een kindje hebt,
    wil niet zeggen dat de drang op een 2de kleiner is….
    dus, deze beslissing lijkt me moeilijk.
    ik hoop voor jou en je man dat deze iui goed aan zal slaan.
    en dat jij je huidige babyspullen nog niet hoeft te verkopen,
    maar weer mag gaan gebruiken!!

groetjes, jana.

#3197192 Quote

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reactie. ben vanmorgen weer geweest en moet vanavond om 8 uur de pregnylspuit en woensdagmorgen om 9.15 uur is als alles goed is de inseminatie. en ook nog even voor degene die vragen waarom we geen ivf doen. we zijn er nu al zo lang mee bezig en hebben geen zin meer in al die stress en hoop wat je dan krijgt en achteraf als het mislukt dan weer die telleurstelling. dit heeft al een hele inpact op ons gezinsleven en zijn bang dat we onze dochter in een hoekje zetten omdat we zo druk bezig zijn met een tweede kindje. wij willen haar niet voorbij lopen en hebben daarom besloten om niet voor ivf te gaan ik heb er geen zin meer in elke keer naar het ziekenhuis en dan afvragen tijdens en wachten is het zaad goed om in te brengen. ik hou mijn hart vast voor woensdag want als het niet goed is vind ik dat heel erg maar mijn man geeft zichzelf de schuld omdat het aan hem ligt en dat vind ik nog het ergste. dus dat is ook een rede dat ik wil stoppen. en ik slik al meer dan een jaar clomid en die opvliegers die word ik ook erg zat. maar ik hoop dat het goed is ik hou jullie op de hoogte.

veel liefs linda

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197210 Quote

Hoi!

Ik ben het levende bewijs van iemand die van de laatste IUI-poging zwanger is geworden… Hou dat in je achterhoofd, hopelijk helpt het!
    Ik hoop dat dit 'm gaat worden, zet 'm op!

liefs, Saartje

#3197225 Quote

Jeetje dat is echt spannend zeg. Wat knap van jullie dat je na de laatste iui er een punt achter gaat zetten wellicht geeft dat inderdaad een stukje rust en je blijft het toch vaak horen dat het dan spontaan raak is.

In iedergeval voor nu ben ik erg benieuwd naar de uitslag.

Liefs Sabine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct