Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420973 Gek Wordt Ik

• Auteur

hallo dames, ik wordt hier echt knettergek van , ik hoop dat jullie nog een beetje mijn verhaal weten van van de week van de test die ik eigenlijk morgen moet doen van de gyn,
    maar wat nou als ik nou   al 14 dagen buikpijn enz…. heb maar er komt maar niks nu weer heb ik buikpijn maar ik ben ook niet ong!!!!
    en nu twijfel ik of dat ik toch morgen een test moet doen of dat ik gewoon tot donderdag of zo wacht want dan zit ik er 4 dagen over heen en dat heb ik een hele tijd terug ook weleens gehad???ik weet het effe gewoon niet meer!! heeft iemand ook al ens eerder buipijn enz… gehad maar toch zwanger ?? als ik nu weer ong wordt dan geef ik het op dan ga ik niet meer tellen van dan en dan ben ik vruchtbaar enz dan zie ik het wel voortaan want ik ben allleen maar heel de maand chaggie en seks heb ik helemaal geen zin  in omdat het eigenlijk moet , dus ik ga nu weer gewoon genieten van alles en samen, en dan zal het echt wel een keer goed komen hoop ik?? en ben ik in dec nog niet zwanger dan heb ik met mijn man afgesproken dat we alles verkopen en met een schone lei beginnen!!
    sorry voor mijn lange verhaal maar moet het effe kwijt,
    groetjes wendy

#3197183 Quote

hoi wendy,

Ik kan heel goed begrijpen hoe je voelt in het begin was mijn ongi ook nog redelijk regelmatig, maar hoe langer het duurde hoe erger me menstruatie wordt 1x toen we op vakantie waren dacht ik echt dat ik zwanger was had alle klachten zoals jij omschreeft was zelf misselijk en harde tepes enz, twee maanden later werdt ik eindelijk ongesteld ( ik had drie testen gedaan 2 negatief en 1 positie maar die had ik volgens mij niet goed uitgevoerd) Dus wacht nog ff met testen hoe moeilijk het ook is, maar soms kan het jezelf helpen als je wel test en ziet da hij negatief is, dan weet je tenminstenten dat je ECHT niet zwanger bent en kan je ff flink janken en verder gaan met een nieuwe kans. zucht moeilijk allemaal he.

Ik wens je veel succes,
    mariska

#3197187 Quote

hallo , gisteren heb ik hier nog een heel verhaal zitten schrijven over de test enz….. maar wat denk je ja hoor ben weer ong geworden vannacht!!!! klote zooi voel me nu echt klote , ik had echt zoiets van nu moet het toch wel raak zijn deze maand!!!   mijn eitje is in de gaten gehouden dus we wisten wanneer we moesten klussen!! en toen voelde ik ook nog mijn eisprong ( denk ik ) dus toen ook weer geklust, dus ja waar moet het nu dan nog aan liggen????? ik hoop dat ik nu eindelijk verder kan gaan , en zonder heel de maand te tellen van dan en dan moet ik vruchtbaar zijn enz… ik ga nu echt proberen om er niet meer bezig te zijn en lekker te gaan genieten van mijn dochtertje en mijn man! we wachten nog het onderzoek van morgen af ( het zaadonderzoek van mijn man) en als die goed is ja dan weet ik gewoon dat er niks meer aan de hand is met ons lichamelijk dus dan zal het wel een keer dit jaar goed komen ? maar echt waar als ik aan het einde van dit jaar nog niet zwanger ben dan verkoop ik al de babyspullen en dan stop ik ermee dan moet ik er een punt achter zetten , ( denk ik) dus we hebben nu nog 11 kansen dus ik ben benieuwd, maar ja dadelijk  komt er weer lekker weer aan dus dan gaan we daar maar weer van genieten , ik blijf hier natuurlijk nog wel kijken maar misschien is het nu toch wel beter voor mij om effe afstand te nemen??
    tot snel,   en veel succes iedereen,
    xxxx wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct