Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420975 Mijn Punctie Is Ook Gepland

• Auteur

Hoi meiden,

Net mijn 2de FM gehad, en ik heb  5 JOEKELS zitten, de grootste was 28 mm   en 5 kleinere. Dus in totaal worden er 10 gepuncteerd (brrrrrrrr).

Ik zou dus woensdag de punctie hebben, maar dan is mijn arts er niet (opa wordt dan begraven) en neemt een andere arts het van haar over. Maar dat is nou net een arts die ik absoluut niet tussen mijn benen wil hebben en zeker niet tijdens een punctie. Ik zie er toch al huizenhoog tegenop en dan hij er ook nog eens bij……… NOT.
    Dus ik heb de punctie donderdag gewoon "lekker" bij mijn eigen vertrouwde arts.
    Dus, helaas Ibbeltje, niet samen.

Donderdag 8:30 uur staat het gepland. Ik vind het zo eng hé, ben nu al ontzettend zenuwachtig.

Kruimel

#3197195 Quote

Hoi Kruimel,

Geweldig 10 follikels. Ik had ook 3 grote en 3 kleinere follikels. Ze worden er ook alle 6 uitgehaald. Ik vind het ook erg spannend hoor. Ik zie er ook best tegenop, ik hoop ook echt dat het bij ons anders af gaat lopen dan bij Indy en Pleun. Eerlijk gezegd ben ik daar best van geschrokken. Ik zal je woensdagavond vertellen hoe het mij vergaan is, hopelijk kan ik je flink geruststellen.
    By the way, ik zou ook de punctie een dag uitstellen hoor als je eigen arts het niet kan doen. Ik heb vandaag ook expliciet aan mijn eigen arts gevraagd of hij de punctie zelf wil doen. De andere arts die het normaal doet, is wel heel kundig. Ik heb toch liever dat mijn eigen arts het doet. Stom he, maar ik daar gewoon meer vertrouwen in.
    Nou meid, heel veel succes donderdag. Probeer je niet al te druk te maken, dat probeer ik ook. Nu lukt het nog aardig, maar weet niet of mij dat morgen ook nog gaat lukken hoor .

Liefs, Ibbeltje

#3197196 Quote

Allebei!!!! xxx

#3197200 Quote

Hé Kruimel, as. donderdag de punctie, nou meid, ik ga voor je duimen! Erg stoer van je dat je om je eigen arts hebt gevraagd, ik heb zelf ook al een aantal keer om mijn eigen arts gevraagd en het is nooit een probleem en het is al heel wat en als je dan een rotmens tussen de benen hebt, dan is dat niet zo prettig!

Heel veel succes en hou je ons op de hoogte?

Kus, Pleun

#3197201 Quote

O, ja, was nog even wat vergeten…………….probeer de zenuwen achter je te laten, het valt heus erg mee, ik kan het zeggen…………;).

Nee, zonder gekheid, probeer te ontspannen en neem warme sokken mee, want als je lang op de stoel ligt/hangt/zit krijg je best koude voeten, tenminste, ik wel!

Echt, niet zenuwachtig zijn hoor, ik zeg altijd maar zo: de bevalling doet vast meer pijn, dus dan valt het altijd mee!

#3197211 Quote

Hoi Kruimel,

spannend zeg. Heel veel succes!

Groetjes Belle

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197221 Quote

Spannend zeg maar wat een goeie opbrengst . En wat goed dat je om je eigen arts heb gevraagd het is inderdaad beter om de punctie bij degene te hebben bij wie je je vertrouwd voelt.

Ik ben reuze benieuwd wat je van de punctie vind en ik zal zeker duimen voor een goeie score.

Liefs Sabine

#3197234 Quote

Hoi Kruimel,
    Wil je heel veel succes wensen voor aanstaande donderdag!

Groetjes,
    Judith

#3197238 Quote

He kruimel,
    Heel veel succes met de punctie en 10 follies is een super mooie score hoor. Ik vond trouwens de punctie super meegevallen hoor, had het 10.000 keer erger verwacht. Dus je hoeft echt niet bang te zijn. Heel veel succes en hopen dat ze goed bevrucht worden allemaal (weer een volgende spannende stap)
    Ik hoop je snel te zien op de sofa, want volgens mij zit ik er alleen op momenteel.

Ik zal aan je denken!

Liefs indy

PS ik weet trouwens niet wat Ibbeltje bedoeld met "ik hoop niet dat het zo verloopt als bij Pleun en Indy" want ik kan me geen betere punctie en bevruchtingscore (8van de 10) bedenken. Het enige wat raar was dat ze me pas achter af vertelde dat er twee emmy's zijn teruggeplaatst. Maar heb nu wel dubbele kans op zwangerschap toch???

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct