Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420976 Het Gesprek

• Auteur

Hallo lieve meiden,

Morgen is het dan zower, ons "evaluatiegesprek" bij de gyn. Ben wel benieuwt wat hij ons te vertellen heeft. Onze eerste ICSI behandeling is helaas mislukt. Eerst wilden de follikels niet ontstaan, toen ik er eindelijk een aantal had, wilden ze niet groeien en gelukkig toch nog een punctie gehad, maar helaas waren er van de 5 follikels 4 niet goed en is die ene, mooie, grote niet bevrucht.
    Vind het wel heel spannend allemaal. Ik hoop zo dat ik zo snel mogelijk weer mag beginnen met de 2de poging.
    Heb wel een beetje de kriebels, wat gaat er nu gebeuren? Gaan ze een 2de poging anders aanpakken? Hoe ga ik mij voelen?
    Het blijft een zo verschrikkelijk spannende tijd. Ik wens daarom ook iedereen heel veel succes voor het jaar 2007 en we hopen voor jullie allemaal,incl mijzelf op een  verschrikkelijk mooi    wonder!!!!

Heel veel liefs wilma

#3197203 Quote

Hoi Pitty, ik herken je verhaal een beetje. Wij hebben vorige week dinsdag de punctie gehad, 4 eitjes, bij 3 was de bevruchting mislukt en 1 was er wel bevrucht, maar te slecht om terug te plaatsen. Inmiddels gaat het weer hoor, maar we waren zo super teleurgesteld…………….

Wij hebben volgende woensdag de evaluatie en daarna lekker op vakantie. Daarna zien we wel weer wanneer we weer starten met de 2e IVF poging, zo snel als mogelijk graag!

Succes woensdag en hou je me op de hoogte?

Liefs, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct