Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420977 Ik Wil Ook Beginnen Sniksnik

• Auteur

ik wil ook beginnen met de pil…………… voor start ivf/icsi.
    Ik zit nog steeds te wachten op de rode duivels, maar nee hoor ze laten weer lekker lang op zich wachten………. En nee ik ben echt niet zwanger. Mannetje is geopereerd en had teveel pijn daarvoor en moe en gewoon ff geen zin enzo (allebei), niet lekker in mijn vel, onregelmatige diensten……….
    En dan dit, na de clomid was ik na 32 dagen wel ongi ook toen ik daarmee gestopt was een paar keer achter elkaar, maar nu ben ik daar al een week overheen. Ik kreeg hoop dat mijn cyclussen korter waren geworden. Vorige week prikinstructie gehad en ze zei dat ik als ik na 2 weken nog geen rode duivels zag dat ik dan pillen kreeg en daar was ik de vorige keer ook zo ziek van…….(heb ik er wel voor over hoor)
    Ik baal zo van die lange cyclussen………zaterdag zag ik het gewoon even niet meer zitten. We gingen langs mijn zwangere schoonzus (helpen verhuizen) en de dag erop naar een verjaardag met kleine baby……….. eerst even uitgejankt  zaterdagmorgen.
    Ik weet dat ik misschien niet mag klagen, omdat we niet geklust hebben, maar ben dat afwachten even zat…….sorry voor het geklaag en misschien raar verhaal, maar vind dit ook zo'n raar verhaal om tegen vriendinnen te vertellen, omdat je zoooo graag zwanger wilt worden…………

#3197208 Quote

Hai Deez,

wat vervelend allemaal! Schrijf maar lekker van je af. Het is gewoon ook heel moeilijk om altijd maar blij te zijn voor die ander, terwijl je zelf ook zo graag wil, en dan ook nog de pech hebt   dat je lange cyclussen hebt. Ik ben zaterdag ook bij een vriendin geweest die net een kleine heeft, ik gun het haar wel maar me zelf ook en nu hoorde ik dat een nicht van mij per ongeluk zwanger is en dan ook nog van een tweeling! Ik heb even een uurtje moeten bijkomen Vooral van het per ongeluk.

Maar goed, hou vol en onze tijd komt nog wel.
    Sterkte,

Belle

#3197209 Quote

Hoi Deez,

Helaas weten we allemaal maar al te goed hoe je je voelt. Voor je gevoel is het al zo lang 'jouw tijd' en de een na de ander plant zich maar 'per ongeluk' voort en jij moet maar voor iedereen blij zijn… Dat gevoel zal ik echt nooit meer vergeten!   Zo intens verdrietig.
    Ik hoop voor je dat je snel met IVF kan starten en dat je lijf even mee gaat werken.. en daarna natuurlijk op een fantastische zwangerschap!

Hang in there!

liefs, Saartje

#3197222 Quote

Het is ook altijd hetzelfde wil je een keer ongesteld worden lijkt het jaren te duren en wanneer je het niet wil ben je ongi voor je er erg in hebt.

Ik heb bij mijn laatste iui ook zo een lange cyclus gehad moedeloos werd ik ervan maar het is fijn dat je hier even kan spuien. Gooi het eruit dan kun je weer firs en fruitig beginnenwanneer je dan eindelijk ongi bent.

Je weet wat ze zeggen wanneer je erop wacht blijft het langer weg dus lekker je zinnen verzetten en dan komt het vanzelf weer aanwaaien.

Kop op meis!

Liefs Sabine

#3197228 Quote

Hey Deez,

Hé wat rot nou weer, had zo gehoopt dat je al wat nieuws had!!! Laten de duivels het afweten sjonge jonge, mag je dan ff janken!!! Is toch heel normaal, zeker als je altijd blij bent voor een ander dan mag ook jij je nu deprie voelen hoor!!! Zou zo graag willen voor je dat het anders was gelopen, het is je zo gegund!!!

Maar blijf hopen lieve Deez ook voor jouw komt er zon achter de donkere wolken, ook al lijkt dat nu niet te zijn!!! Denk en duim voor jullie heel hard en kom geregeld kijken goed!!!

En als je weer wat kwijt moet lekker hier je verhaal neerzetten hoor dat lucht op!!!!

Hele dikke knuffels Sandy

#3197229 Quote

lieve Deez!!!

tuurlijk mag jij ook eens klagen hoor! Ik vind al dat je het zo goed doet meid!
    (zo wie zo respect voor iedereen hier) Hoe gaat het met je pa?
    doe het lekker rustig aan en volgende maand nieuw ronde nieuwe kansen, probeer
    te relaxen en weer de moed te vinden om door te gaan. Ik gun je het zo!
    Ik kan je verder natuurlijk niet helpen meid, maar denk aan je!

dikke opbeurknuffel,

sweety (bijna 30w zw)

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197232 Quote

ooohhh lieve meiden bedankt voor een berichtje terug. Op zich gaat het allemaal wel weer, maar ben gewoon zo moe en kan slechter slapen en dan ga je ook alweer sneller janken en piekeren……
    Of er zit een griep te wringen al een week of mijn rode duivels zitten dwars……. of allebei, kan ook haha.
    Ik denk dat ik morgen ziekenhuis bel of ik niet die tabletten kan krijgen dat  de rode duivels sneller komen. Dan heb ik ze alvast, want anders mocht ik volgende week bellen als die rooie nog niet waren gearriveerd.
    Dit weekend een lang weekend weg naar Epen in Limburg, want mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd. Ben er echt aan toe! Met paps gaat het gelukkig weer goed (dat je daar nog aan denkt Sweety, thanks). Blijft onder controle om de 4 maanden nu bij de internist en de longarts.  Ik lees bij jullie ook nog steeds mee Sandy en Sweety en voor jullie gaat het opschieten meiden!!!!!!
    Iedereen een dikke knufffffffffff

#3197239 Quote

He lieve Deez,
    blij om te horen dat het weer wat beter met je gaat en je mag best je hartje luchten hier hoor, daar zijn we tenslotte voor!!!!
    Ik hoop zo vor je dat je snel ongi wordt en weer verder kunt met waar je zolang op aan het wachten bent…een kans op een klein muppie.
    misschien een goed idee om naar het ziekenhuis te bellen voor die tabletten te vragen.

Misschien doet het weekendje Limburg je wel goed en voel je je weer een beetje beter in je velletje.

liefs indy

#3197292 Quote

He lieve Deez,

Graag gedaan hoor!
    Goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld, ben nu eens benieuwd hoe het verder gaat.
    Succes!

Liefs indy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct