Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420978 Weer Terug Van Weggeweest

• Auteur

Hallo allemaal,

ik heb het even een paar maandjes rustig aangedaan.
    Nu ben ik weer begonnen en zie ik dat er toch heel wat meiden zwanger zijn!! Gefeliciteerd.

Ik heb net mijn derde iui behandeling achter de rug en zit dus weer op het wachtbankje. Was tot dat ik naar de Gyn moest vorige week echt heel relaxed. Was daarna meteen over. Als deze IUI niet heeft geholpen dan gaan we starten met hormonen (bah).

Wens iedereen heel veel succes.

groetjes Belle

#3197212 Quote

Hoi Belle,

Doen, die hormonen! Ik heb het gevoel dat het bij mij net het extra zetje was dat ik nodig had om zwanger te worden… bij de allerlaatste IUI (nummer 6). Ik was het vertrouwen in IUI echt HELEMAAL kwijt.. maar het kan dus wel!
    Heel veel succes.. hopelijk heb je die hormonen helemaal niet nodig  ..

liefs, Saartje

#3197223 Quote

Hoi welkom terug! Je zit dus nu op het wachtbankje… Spannend zeg.
    Ik ga in ieder geval voor je duimen en als het helaas niet is gelukt (waar we niet van uit gaan) dan is het maar goed dat er hormonen zijn daar heb je meer kans op succes mee!
    Probeer het positief te zien ook al is dat moeilijk

Veel sterkte met wachten,

Liefs Sabine

#3197257 Quote

Hoi,

mag ik bij jouw op het wachtbankje komen zitten ik heb vanmorgen mijn 3e iui gehad en nu hopen dat we samen over ongeveer 14 dagen mogen schrijven dat we super zwanger zijn ik wens je heel veel sterkte.

gr. linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct