Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420980 Teleurstellend Ziekenhuis

• Auteur

Hoi Dames,

Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Wij hadden de intake ivf.
    De arts vertelde wat er allemaal staat te gebeuren en zei hij dat het Flevoziekenhuis in Almere ervoor kiest maar 1 embryo terug te plaatsen. Ik dacht echt even wat? omdat ik overal lees dat iedereen zelf de keuze heeft voor 1 of 2. Tevens is het zo dat mijn man;s zaad nog een keer gecontroleerd moet worden om te kijken of het toch IVF of ICSI word.

Wanneer we dan de uitslag hebben ( ik moet morgen een afspraak maken) dan maak ik weer een afspraak op de poli om alles nog een keer te bespreken. We hebben ook allebei bloed laten prikken dus dan komen de uitslagen tegelijk.

Hier baal ik ook een beetje van want zoals ik het nu zie gaan we pas rond april/ mei beginnen. Ik had gedacht dat het eerder zou zijn maar ja eerst maar eens morgen bellen om een afspraak te maken in het Vu dan moet ik me ook daar direct laten inschrijven.

Nou ik ben het even kwijt.

Groetjes Sabine

#3197256 Quote

wat een gedoe allemaal sabine dit soort tegenslagen daar zit je echt niet op te wachten. maar laat de moed niet zakken en heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw aan ivf mag beginnen.

gr. linda

#3197258 Quote

Hoi Sabine, wat vervelend dat het allemaal wat langer duurt dan dat je gehoopt hebt. Maar probeer dat naast je te leggen en gewoon lekker te genieten tot het zover is, want het is best een heftige periode die komen gaat. Ik wilde ook alles snel, snel, snel, maar zo werkt het gewoon niet en als ik dan een paar dagen later weer rustig ben, denk ik van het is maar goed dat het even duurt. Je kan je op het gemak op alles voorbereiden, etc.

Wij hebben net een mislukte IVF poging achter de rug met ICSI, en toen we het hoorden wilde ik meteen door, maar nu een klein weekje later heb ik zoiets van, prima zo, even geen ziekenhuis, even weer lekker genieten van elkaar en alles om ons heen, zodat we over een kleine 2 maanden weer vol energie aan de 2e poging kunnen beginnen.

Succes in ieder geval!

Groetjes, Pleun

#3197314 Quote

Jullie hebben helemaal gelijk, Ik ben nu 2 dagen verder en heb zoiets van het zij zo.
    Alles op zijn tijd is toch beter als overhaasten.

Dank je wel voor jullie reactie.

Liefs Sabine

#3197377 Quote

Hoi Sabine,

Toch is het een grote teleurstelling als je er op reken snel te mogen beginnen en het duurt nog een paar mnd.

Maar ja, nu heb je wel nog een paar mnd om energie op te doen voor je 1ste poging. Misschien helpt het.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct