Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420981 Op Naar Iui

• Auteur

Hoi meiden,
    De uitslagen van het ziekenhuis zijn allemaal binnen, er bleven na opwerkingsprocedure gelukkig nog net genoeg zwemmers over  om in aanmerking te komen voor  IUI. Dus in de volgende  cyclus gaan we beginnen met IUI in combinatie met lichte hormoonstimulatie (femara 5 mg/dag op d3-7, pregnyl). Zijn hier meer mensen op het forum die femara gebruiken? Ik lees namelijk alleen over clomid en ben benieuwd naar evt bijwerkingen etc. van femara. Na drie pogingen zullen dan nog 3 IUI pogingen gedaan worden met zware hormoonstimulatie en daarna evt IVF/ICSI. Vandaag korte prikinstructie gekregen, maar heb besloten om de 1e keer zelf prikken wel onder begeleiding te doen. Nu maar hopen dat het prikken niet net midden in de nacht valt! Mijn NOD is donderdag, dus we kunnen nu snel beginnen. Zijn er nog meer mensen die ongeveer tegelijkertijd van start gaan met IUI? Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Groetjes,
    Judith

#3197235 Quote

Hoi Judith,

wat spannend allemaal. ik krijg morgen mijn derde iui als het zaad goed is van mijn man. in oktober heb ik mijn eerste gekregen die was mislukt en in november gingen we voor de tweede maar toen was er niet genoeg levend zaad dus die is afgebroken dus nu morgenochtend en nu de spanning is het goed genoeg en maken we nog een kansje. het is voor ons tweede kindje en zijn nu 3 jaar bezig en ons dochtertje nu 5 is spontaan verwekt dus we weten dat het kan en anders stoppen we ermee we hebben er geen zin meer in en gaan lekker van het leven genieten.

succes gr. linda

#3197236 Quote

Hoi Linda,
    Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen, wat ontzettend spannend zeg. Knap ook om het besluit te nemen dat je erna helemaal mee wilt stoppen. Ik hoop voor je dat deze poging aanslaat en zo niet, dat het dan  toch misschien spontaan nog een keer gaat lukken. Ik ga voor je duimen!!

groetjes,
    Judith

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct