Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420982 Voor Ibbeltje

• Auteur

Hoi meid,

Wil je nog even heel veel sterkte wensen voor morgen. Het gaat je zeker weten lukken, hou je taai. Hopelijk halen ze er een paar SUPER eitjes uit.

Ik hoor je verhaal morgen wel.

Ik denk aan je.

Ook heel veel succes voor je mannetje, hij MOET natuurlijk ook een SUPERscore hebben.

Kruimel

#3197237 Quote

Hoi lieve Kruimel,

Bedankt voor je lieve berichtje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu toch wel een beetje benauwd ga krijgen hoor! Ik hoop echt dat de punctie mee gaat vallen, ik zal morgen echt een berichtje voor je plaatsen. Hopelijk stelt jou dat ook gerust. Hoe is het met jou? Heb jij je zenuwen nog onder controle?
    Ik wens jou natuurlijk ook heel veel succes voor a.s. donderdag. Hopelijk zijn we volgende week allebei blij en hebben we super emmy's in onze buikjes zitten.

Dikke knuffel, Ibbeltje

#3197241 Quote

He Ibbeltje,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen, ik zal zeker aan je denken en zal een plaatsje voor je vrij houden op de sofa. Gelukkig is er plaats genoeg, dus laat maar komen!!!

Maak je niet gek, het valt ECHT allemaal heel erg mee.
    Laat je nog weten hoe het gegan is?

Dikke succes knuf van indy

#3197260 Quote

Hé Ibbeltje, je moet denk ik zo ongeveer wel weer thuis zijn, hoe is het gegaan? Ben zo benieuwd!

Kus, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct