Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420984 26 Januari Intake Gesprek In Rotterdam

• Auteur

hallo allemaal,na 6 iui behandelingen gaan wij ook voor ivf.
    26 januari intake gesprek in rotterdam.
    weet iemand of er een wachtlijst is in rotterdam?
    spannend allemaal…
    natasja

#3197244 Quote

Hoi,

Dat hangt volgens mij heel erg van het ziekenhuis af. Bij welk ziekenhuis in R'dam ben je onder behandeling voor IVF? Ik loop zelf in het SFG en daar hebben ze geen wachtlijsten, het Erasmus wel (ongeveer 2 maanden).
    Succes met je behandeling!

Groetjes Ibbeltje

#3197248 Quote

Hoi Natasja,

Ik zit in het erasmus en volgens mij hebben ze daar geen wachtlijst, bij mij in ieder geval niet. Heel veel succes.

x Roelien

#3197249 Quote

Hoi Natasja, voor mij hetzelfde verhaal als Ibbeltje. Ik heb de IUI's gehad in het SFG in Rotterdam en het voorbereidende werk voor IVF wordt ook bij het SFG gedaan en de bevruchting in het Erasmus. Vanuit het SFG is er geen wachtlijst momenteel, hoe dat ergens anders is weet ik niet.

Groetjes en heel veel succes, Pleun

#3197250 Quote

Hoi Natasja,

Voor mij is het ook hetzelfde verhaal als van Ibbeltje en Pleun.
    Ik heb de IUI's en de voorbereiding van IVF (echo's en punctie) in een ander zh (buiten Rotterdam), en na de punctie wordt de rest in het EMC in Rotterdam gedaan.
    Hierdoor hadden wij ook geen wachtlijst en konden we meteen doorstromen naar IVF.

Ik heb morgen   de punctie van mijn 1ste IVF.

Succes verder met IVF.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct