Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420985 Uitslag Goed

• Auteur

hallo mijn man heeft vandaag een zaadonderzoek gehad en de dokter heeft net gebeld en alles is helemaal goed , dus nu is er niks bij mijn man aan de hand en ook niet bij mij, dus eigenlijk moeten we gewoon zwanger kunnen raken volgens de gyn!! ik moet nu ongeveer 3 maanden wachten want dan zitten we over de 2 jaar heen , want de gyn zegt zo      : 80 % raakt zwanger in het eerste jaar
                   10 % raakt zwanger binnen het 2 de jaar
      en de overgebleven 10% waar het niet bij wil lukken is er medisch iets aan de hand dus gaan ze de medische molen in, ( en daar horen wij van de ene kant gelukkig niet bij) maar van de andere kant vind ik dan weet je wel zeker dat er iets aan de hand is en dat het daarom niet lukt maar nu weet je helemaal niks!!! maar het enigste wat wij nu kunne doen is afwachten,  nou dan moet dat maar, dus bij deze de groetjes voor iedereen en dan hoop ik dat jullie allemaal snel zwanger raken en dat ik ook binnen kort misschien goed nieuws heb,       maar ik blijf natuurlijk wel hier om te kijken hoe het met jullie gaat en als ik zelf iets heb dan kom ik natuurlijk bij jullie voor hulp!!!  

xxxxx wendy  

#3197252 Quote

Hoi Wendy,

Wat een opluchting moet dat voor jullie zijn, dat alles goed is.
    Maar ja, nu heb je zeker zoiets van, WAAROM word ik dan niet zwanger????????
    Lijkt me ook best moeilijk.

Ik hoop in ieder geval dat je binnenkort gewoon lekker zwanger word en die hele MM niet nodig hebt.

verder en hopelijk kom je ons snel goed nieuws brengen.

Kruimel

#3197264 Quote

Hai Wendy,

We zitten in hetzelfde schuitje….., bij ons is ook alles goed maar het lukt toch maar niet om zwanger te worden. Ergens zijn we heel blij dat er niets aan de hand is maar we zijn nu ruim 4 jaar verder en het blijft toch knagen WAAROM NOU NIET?? Wij beginnen nu aan IUI nr4 en ik ga beginnen met hormooninjecties. Ik krijg maar een lage dosering maar we gaan het maar proberen. Ik wens jou hééél veel succes en dat het niet meer zo lang hoeft te duren!

Groeten Mo

#3197289 Quote

Hee daar.
    Wel fijn natuurlijk dat alles goed is, maar lijkt me ook erg frustie hoor.
    Wens jullie veel succes en sterkte!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct