Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420986 Waar Blijft Nu Die Ongesteldheid Als Je Erop Aan Het Wachten Bent

• Auteur

He meiden,

Ik word een beetje moedeloos. Ik moest gister ongesteld worden, maar tot op heden nog helemaal niks. Ben vandaag al een week aan het spuiten met decapety en dan mag nog een week, mits ik niet ongesteld wordt dan, en daarna wekken ze het op ofzo.

Is dit normaal? Komt dat door de decapetyl??

Verder doen de hormonen goed hun werk, af en toe weet ik echt niet wat mijn lichaam wil. Heel vermoeiend!!

lfs Roel

#3197251 Quote

Hoi Roeltje,

Ik begrijp het niet helemaal. Waarom moet je nu je aan het spuiten ben, eerst ongesteld worden? Je was nu toch aan je 1ste IVF poging begonnen? Het zou wel aan mijn hormonen en aan de zenuwen (morgen punctie) liggen hoor. Ik kan nu niet meer zo helder nadenken.

Ik neem aan dat je 2 wkn geleden Pregnyl hebt gespoten?
    Decapeptyl legt je hormoonhuishouding namelijk stil, dus je kan nu uit jezelf geen follikelgroei en eisprong krijgen. Wat voor hormoon heb je erbij gespoten?

Ik lees hier zoveel verschillende varianten op IVF – behandelingen. Ieder zh heeft weer z'n eigen schema. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Kruimel

#3197294 Quote

He Roelien,
    Ik weet hoe je je voelt om te wachten op die rode duivels. Als ze moeten komen dan komen ze niet, en als ze weg mogen blijven dan komen ze wel…..
    Maar hoe zit dat met dat spuiten……dat snapte ik ook niet zo goed…..Jij doet toch de verkorte ivf?
    Ik zit te wachten zodat ik eerst met de pil kan starten……..
    Succes en dat ze snel mogen komen!

#3197297 Quote

hallo,

Ik weet niet of ik de verkorte ivf heb. Ik weet alleen dat ik een week voor mijn menstruatie moest beginnen met spuiten van decapetyl. Als ik dan ongesteld zou worden moest ik bellen voor een uitgangsecho. Daar wordt dan besloten wanneer ik moet beginnen  met gonal-f. Op mijn schema staat dat als ik na 2 weken spuiten nog niet ongesteld ik contact op moet nemen met het ziekenhuis. Er is mij verteld dat dit niet zo vaak gebeurd!! JAJAAJJAJA!!!

Dus ik zit nu te wachten.

En het stomme is dat je dan ook nog eens van die domme hoop krijgt!!! Ik ben vorige maand geopereerd en dan moet het wel een lucky shot zijn geweest. Ach waar heb ik het over, dat kan gewoon niet. Denk dat mijn hormoonhuishouding gewoon helemaal van streek is of zoiets. Ik weet het ook niet.

Vandaar dat ik mij afvroeg of er iemand hetzelfde heeft??

x Roel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct