Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420987 Goed Nieuws 3e Iui

• Auteur

Hoi meiden,

zijn vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor onze derde iui. de eerste was mislukt en de tweede was het zaad te slecht om in te brengen dus nu weer zenuwen is het goed genoeg. eindelijk na 2 zenuwslopende uren wachten werd ik naar binnen geroepen. het was goed genoeg om ingebracht te worden en daar was ik erg blij mee. er waren bijna 1 miljoen zaadcellen waarvan 50% bewegelijk. ik voelde het deze keer ook toen het werd ingebracht en nu heb ik last van buikkrampen dus nu is het hopen en bidden dat het nu raak mag zijn en anders na meer dan 3 jaar stoppen we ermee en gaan lekker genieten van onze dochter. ik hou jullie op de hoogte.

veel liefs linda

#3197259 Quote

Hoi Linda, nou ik ga duimen voor je hoor dat het deze keer gelukt is. Zien jullie het niet zitten om verder te gaan met IVF mocht deze poging niet lukken? Heel veel succes met wachten en rust lekker uit!

Liefs, Pleun

#3197283 Quote

Hoi meiden,

heb net een hele was weggestreken maar ben nu erg moe en heb nog steeds last van buikkrampen. moet vanavond naar mijn schoonzuster want die is jarig en we vieren gelijk dat het een jaar geleden is dat hun adoptiedochtertje mocht thuiskomen uit taiwan en daarna lekker een warme douche en in de armen van mijn lieve mannetje in slaap vallen want we hebben vanacht geen oog dicht gedaan. ik hoop dat de 14 dagen gauw omzijn en we kijken dan ook erg uit naar 16 februari want dan gaan we lekker met onze dochter en mijn schoonouders een hele week naar texel en we hopen dat we dan met z'n zessen gaan maar dat is afwachten.

gr. linda

#3197379 Quote

Hoi Linda,

Ik ga   voor je dat deze laatste poging succesvol gaat worden.

Kruimel

#3197391 Quote

Hi Linda,

Heel veel succes gewenst met het wachten nu. Ik duim voor je dat nr. 3 raak gaat zijn.

Liefs Scorpy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct