quote: marina1985 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2007 14:42:39'));
hee hallo dames hoe is het allemaal?
met mij niet zo goed ik geen goed nieuws gekregen van het ziekenhuis, ik moet stoppen met spuiten mijn lichaam kan er niet zo goed tegen?
op de dag dat wij gemeenschap moeten hebben kan het gewoon niet van de pijn, nu blijkt dat mijn baarmoeder overgevoelig is voor de laaste spuit waar de eitjes van moeten gaan springen.
ik moet 31 januari terug komen ben er nieuwsgierig wat ze gaan doen.
ik weet al heel lang dat ik niet goed kinderen kan krijgen (gelukkig) en ben vroeg de jongen van mijn dromen tegen gekomen, toen we net samen waren heb ik eigenlijk gelijk verteld dat het niet goed was met mij. we zijn nu 4 jaar bezig en het schiet maar niet op. ik ben nu 21 jaar bijna 22. en ben in mei 2 jaar getrouwt. toch heb ik het gevoel dat de dokters mij afschrijven zo van die is toch maar jong die kan nog wel een jaar wachten. maar wij willwn hwt net zo graag als een ander. misschien heb ik het mis en denk ik helemaal verkeerd maar vinden jullie mij TE JONG. ik verdien toch net zo veel kans kunnen juliie mij helpen. alvast bedankt