Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420990 Wie Is Ook Voor Ivf In Het Umcg

• Auteur

Hallo allemaal,

Wij hebben onze eerste afspraak met de IVF 8 febr. Dus best spannend allemaal.
    Ik ga er vanuit dat we snel met de behandeling kunnen gaan starten. Omdat we al bekend zijn in het UMCG. Ik ben heel erg benieuw dnaar jullie ervaring en hoe jullie aankijken tegen de nieuwe methode van IVF.

gr. Sabrina

#3197309 Quote

Hallo Sabrina,

Ik loop ook bij het UMCG. Nu de zesde iui en dan door voor IVF. Waarschijnlijk in eigen cylus. Ze melden mij volgende week aan, dan is ongeveer een maand later de intake, dan nog 2 wachtmaanden en dan eindelijk:starten maar!!!
    12-2 gaan we naar de info-avond van de ivf.
    Wij kunnen niet zwanger worden door verminderde zaadkwaliteit.
    We lopen nu precies een jaar bij UMCG…

En hoe staat het bij jullie? Ook iui gehad? Met of zonder hormonen?
    Zijn jullie al lang bezig? Bevalt je het umcg?

Groet Marieke uit Groningen

#3197350 Quote

Hoi sabrina

Ik ben Petra en ik heb in 2005 icsi gedaan in umcg en heb bij de 3de poging succes gehad en nu een pracht van een dochter en we hebben uit die poging nog een embryo in de vriezer.

Gister ware we voor intake gesprek en omdat me ongesteldheid net over was konden we ineens gelijk gaan beginnen hahaha  wij gaan ook naar   umcg en onze ervaringen zijn goed met het team en kennen de meeste goed gister hadden we een nieuwe arts maar voelde me wel geljk op me gemak bij haar   ,dus dat was goed ,

als je dingen wild weten   dan vraag je maar raak ik zal proberen ze dan uit teleggen .

als deze poging mislukt dan start ik misschien weer helemaal opnieuw , dus het is spannend .

ik hoop dat ik jullie kan helpen   en steunen

LIefs Petra

#3197566 Quote

hallo
    ook ik ga voor ivf/isci naar het umcg
    wij hebben 13 februari de intake, komt nu dichtbij, ik heb er zin aan maar het is wel spannend

gr wilma

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct