Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420993 Vanmorgen Punctie Gehad - pagina 2

• Auteur

Hey Kruimel, Wat een goeie score zeg.
    Ik zal flink voor je duimen op mooie bevruchtingen.
    En gelukkig dat het allemaal uiteindelijk mee is gevallen.
    Op naar zondag!

Liefs Sabine

#3197320 Quote

Fijn zeg dat het is meegevallen. Heb onderweg in de file naar het ziekenhuis nog voor jullie geduimd en aan jullie gedacht haha.
    Goede score zeg en dat er ook een goede score is met bevruchting!!! xxx

#3197319 Quote

Hoi Kruimel,

Nou ik heb ook heel de ochtend aan je gedacht hoor! Super, 8 eitjes en genoeg zaadcellen voor IVF. Nu begint het spannende wachten, ik ga voor je duimen dat je a.s. zondag terugplaatsing hebt. Ga je ook voor 2 emmy's of toch maar 1?
    Hou je vandaag maar lekker rustig, het grote werk zit erop!
    Ik moet zeggen dat ik het wachten best zwaar vind, ook een heel raar idee dat er ergens anders misschien wel embryo's van ons aan het ontstaan zijn.
    Wij krijgen zaterdagochtend voor 9.30 uur te horen of er bevruchtingen hebben plaatsgevonden, 's middags is dan de tp. Ik hoop het zo!!!! We duimen voor elkaar he???

Liefs, Ibbeltje

#3197361 Quote

Hoi Kuimel,

Zo, ik ben ook weer eens een keer op het forum en ik zag je berichtje. Wat een score!!!!!
    Ik hoop echt voor jullie dat het deze keer raak zal zijn. IVF heeft toch veel meer kans dan IUI, dus zet em op!

Lfs, Kippie.

#3197362 Quote

Hoi Kruimel, lees net pas je berichtje…………..ik begrijp dat het al bij al toch wel is meegevallen. Ik duim voor je dat je zondag goed bericht krijgt hoor!

Kus, Pleun

#3197367 Quote

Hoi Kruimel,

wat spaanend zeg en wat een goede score!
    Je zou zeggen dat het nu wel moet lukken he?!

Suc6! Liefs Janu

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197380 Quote

He kruimel,

zo das achter de rug hé? En fijn dat de punctie is meegevallen. Nu nog
    1 dagje wachten en dan hopelijk een mooie bevruchting. Dat moet toch wel luken bij ei van die mooie, knappe, aantrekkelijke eitjes hahahaha

En dan komen die ellendige wachtweken op die oh zo relaxe sofa. En dat valt helaas echt niet mee (is mijn ervaring) Maar…het wordt hier wel steeds gezelliger, dat scheelt.

Heel veel succes alvast voor zondag! Ik duim gewoon weer voor je verder.
    Liefs indy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen